Wikia

World of Warcraft Wiki

Élőlény

Vitalap5
778pages on
this wiki

A Warcraft-univerzum élőlényeit a következő csoportokba sorolják:

BestiaSzerkesztés

Basilisk

Baziliszkusz

  • A játékban szereplő állatok közül a legtöbb bestia, ezek általában medvék, farkasok, raptorok, mamutok, stb..
  • Ezeket az állatokat a vadász nyomon tudja követni a Track Beast - Vadállat lábnyomok képessége segítségével.
  • A vadász rengeteg vadállatot (csak a bestia besorolásúakat) meg tud szelídíteni a Tame Beast - Vadállat szelídítés képességével. A megszelídített állatokat a vadászok kisállatként használhatják. Nevelhetik, taníthatják őket, és együtt indulnak csatába.
  • A legtöbb vadállatot meg lehet nyúzni (nyúzás -Skinning), kivéve a keselyűket és a rákokat.
  • Jellemző, hogy a bestiáknak nagyobb a hatósugaruk, mint az többi élőlénynek.

CritterSzerkesztés

Chicken

Csirke

DémonSzerkesztés

DoomguardMG

Egy erős, démoni eredetű Végzethozó

ElementálSzerkesztés

Dragon green

Álomkövető

  • Az elementálok az elemi létsíkok lakói, testüket víz, tűz, levegő, föld vagy árny alkotja. A World of Warcraftban időnként egyéb lényeket (pl. treant, gólem) is az elementálok közé sorolnak. Emellett ezek közül is rendelkezésére áll a boszorkány mestereknek.

ÉlőhalottSzerkesztés

HumanoidSzerkesztés

A humanoidok többé-kevésbé emberszerű lények, rendszerint két lábon járnak, értelmesek, tudnak beszélni és valamiféle kultúrát is felmutatnak. Az összes játszható faj ide sorolható.

SárkánySzerkesztés

A sárkányok a világ legősibb teremtményei, az öt sárkányraj valamelyikének tagjai.

EgyébSzerkesztés

Bizonyos lények (pl. iszapszerűek, bogárszerűek) egyik kategóriába sem tartoznak.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki