Fandom

World of Warcraft Wiki

Éterrája

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Az éterrája (nether ray) a Külvilágban (Outland) előforduló különleges teremtmény. Teste egy hagyományos rája alakját idézi, de két csökevényes szárnya és három farka van. A bestia a harc folyamán éles fogaival, és ostorként is használható farkával támad, de az igazi furcsaság az állatban, hogy testi adottságai ellenére a szárazföldön él, és a hasa alatt összegyülemlett légies spórafelhőcskék segítségével képes lebegni a föld felett. Előfordulási helye a párás Zangarmarsh gombaerdei, de szerte a szétrobbant planétán is fellelhető eldugott hegyekben.

A második kiegészítőben megjelent Sha'tari Skyguard (Sha'tari Égőrség) vezetésével befogták, majd megszelídítették az éterráják legtöbb fajtáját, hogy hátukon lovagolva felderítsék Shattrath városára fenyegető veszélyeket. Ugyanakkor e semleges frakció raktárosánál meg is vásárolhatók a kitenyésztett hátasok, viszont csak magasztalt (exalted) hírnéven érhetők el, addigra pedig az eredeti (200 arany) áruk lecsökken 160-ra. Az elérhető ötféle (kék, vörös, zöld, lila és ezüst) hátas egyedi, csak az adott fajtára jellemző színű spórafelhőcskével képesek a levegőbe emelkedni, de az állat színárnyalása is különleges.

Minden éterrája repülőhátas a szárazföldön 100%, míg a levegőben 280%-os gyorsulásra képes, így használatukhoz szükség van az Artisan (Artizán) szintű lovaglásra is.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki