FANDOM

Away from keyboard, azaz távol a billentyűzettől, a kifejezés azt jelenti, hogy a felhasználó épp nem tartózkodik a gépnél. A /afk parancs segítségével bárki AFK jelzéssel láthatja el magát. Ekkor a karakter neve az <AFK>Név formátumban jelenik meg, illetve bárki, aki üzenetet küld az adott karakternek, automatikus választ kap. A /afk parancs után megadható egy rövid üzenet is, amely az automatikus válasz része lesz. Az automatikus válaszokat ready checkkek esetén is küldi a játék.

A /afk parancs begépelése egy battlegroundon kiléptet onnan. Ekkor a játékos egy "Deserter" nevű debuffot kap, ami miatt 15 percig nem léphet be egy battlegroundra sem. Általában ez nem jelent gondot, hiszen az emberek ok nélkül nem használják bg közben a /afk parancsot.

Példa:

Person A says: /afk vacsorázok

Person B says: /w A Hello.

Person B receives: A is Away from Keyboard: vacsorázok

Az AFK működése Szerkesztés

  • 5 perc tétlenség után automatikusan AFK leszel.
  • 30 perc AFK után kijelentkeztet a játék és a karakterválasztó képernyőre kerülsz.
  • Ha 30 percnél tovább vagy AFK, ledob a szerver.

Az Interface Optionsben található egy "Auto Clear AFK" nevezetű beállítás, amely automatikusan leszedi az AFKt, ha megszólalsz, vagy mozogsz. Ha ez nincs bekapcsolva, a mozgás akkor is törli az AFK számlálót (tehát az 5 perc tétlenséget mindig a legutolsó megmozdulástól, vagy beszédtől méri).

Lásd még a DNDt.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki