Wikia

World of Warcraft Wiki

A Hét Királyság

Vitalap0
772pages on
this wiki

A Hét Királyság tagjai olyan városállamok voltak, melyeket a Trollháborúk (Troll Wars) és az Arathori Birodalom felaprózódása után alapítottak, nagyjából 1200 évvel az Első Háború (First War) előtt.

Tagjai voltak:

A World of Warcraft idejére Alterac és Léguraföld (Lordaeron) elbukott, Stromgarde-ra nagy nyomás nehezedik, miközben próbálja megtartani a kicsinyke területet, amit még nem vesztett el, Dalarant pedig áthelyezték, most Northrend felett lebeg, és a Scourge ellen harcol. Az eredeti Dalaran, mely a Keleti Királyságokban volt, elpusztult a halállovag Arthas és élőhalott serege támadásától, és Arkhemón (Archimonde) hatalmas varázslatától. Viharvárad (Stormwind) virágkorát éli, Gilnászt (Gilneas) pedig feldúlta a farkesember-átok, Kultirász (Kul Tiras) állapota pedig ismeretlen.

Kalimdorban az egyetlen nagyobb emberváros Theramore, melyet a kultirászi származású Büszkemocsár Jaina úrnő (Lady Jaina Proudmoore) alapított, miután a Harmadik Háború alatt a Léguraföldről menekülőket Kalimdorba vezette.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki