Fandom

World of Warcraft Wiki

Amber Kearnen

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

AllianceAgent Amber Kearnen
Image of Agent Amber Kearnen
Titulus

<SI:7>

Nem

Faj

Human (Humanoid)

Szint

22
85
90

Életerő

1,124
158,079
393,941

Reakció

Alliance Horde

Hovatartozás
Helyszín
Állapot

Élő

Amber Kearnen ügynök az SI:7 tagja és küldetés adó Westfallban és Pandarián. A naplója szerint, Cataclysm előtt, a rangja Ground Level Operative, R8 (R8 valószínűleg a Rank 8 rövidítése).

TörténeteSzerkesztés

World of WacraftSzerkesztés

Removed from game Eme cikk vagy szekció tárgyát kivették a World of Warcraftból.

Cataclysm előtt egy elhagyatott, Defias által elfoglalt elhagyatott Alliance őrtorony közelében kémkedett.

A következő questekben volt szerepe:

CataclysmSzerkesztés

World of Warcraft: Cataclysm Eme cikk vagy szekció témája megtalálható a Cataclysm kiegészítőben.

A Shattering után Amber továbbra is egy elhagyatott őrtornyot figyel melyet ezúttal a Helix Gearbreaker és gyanús zsoldosai vettek uralmuk alá

Mists of PandariaSzerkesztés

Mists of Pandaria Eme cikk vagy szekció témája megtalálható a Mists of Pandaria kiegészítőben.

Amber a Pandariára küldött elit osztag tagja melynek célja az elveszett White Pawn megtalálása. Nem sokkal érkezésük után harcba keveredtek Garrosh'ar Point-nál, The Jade Forest-ben a Hordával. Röviddel a tábor likvidálása után, a csapat eredeti céljükat követve útnak indult észak felé - keresztül Serpent's Heart-ön, Lair of the Jade Witch-en és Grookin Hill-en, ahol fedezet tüzet biztosított csapattársa, Sully számára. Miután megtalálták Anduin Wrynn-t, Amber ragaszkodott hozzá, hogy őrizetbe vegyék a herceget, de Anduin Mind Controll-t használt Sullyn melynek következtében sikerült elmenekülnie.

Röviddel ezután, az Alliance SI:7 ügynökök és a Jinyuk közösen megkezdték az előkészületeket a Horde és a Forest Hozen elleni harcra. Amber és a Jinyuk együtt visszafoglalták Slingtail Pits-et az Alliance számára, melyet átalakítottak harcászati gyakorló területté.

Később a [[Quest:Last Piece of the Puzzle|Serpent's Heart-i csata után sorsa ismeretlen volt. Nem követte SI:7 társait Kun-Lai Summit-ba, továbbá Admiral Tyalor "Elvesztettünk néhány jó embert"[1] kijelentése spekulációkat okozott miszerint státusza MIA vagy KIA (ütközetben eltűnt / elhunyt), de végül Dave Kosak twitteren[2] eloszlatta a kedélyeket azzal, hogy sorsa 5.1.0 patchben kiderül, és mint kiderült ezek a spekulációk erősen eltúzottak voltak.

LandfallSzerkesztés

Az Alliance flotta partraszállása után Krasarang Wilds-ben és Lion's Landing megépítése után egy quest-tel irányítja a játékosokat Sky Admiral Rogers-hez, hogy segítsenek szabotálni a Hordás Domination Point bázist. A Lion's Landing scenarióban szintén megtalálható ahol segít a játékosoknak visszaverni a Hordás támadást

EscalationSzerkesztés

  • Amber és Sully fedezték fel Dun Morogh-ban, hogy Zandalari trollok fenyegetik Ironforge-ot.
  • Amber és Sully Orgirmmar közelében kémkednek Garrosh után

QuestekSzerkesztés

Amber Kearnen.jpg

Providing Sniper fire

Westfall
The Jade Forest
Lions' Landing
Durotar

IdézetekSzerkesztés

Agent Kearnen.jpg

Prior to Cataclysm

  • Be sure to read over the notes in my journal, <name>. You will find them to be invaluable in overcoming the tower's defenses.
Greeting
  • Hello.
  • What's your report, agent?
  • Aim true.
  • Yes, agent?
  • Reporting for duty.

Patch VáltozásokSzerkesztés

  • World of Warcraft: Mists of Pandaria Patch 5.3.0 (patch időpontja: 2013-05-21): Megtalálható Durotar területén. 
  • Mists of Pandaria Patch 5.1.0 (patch időpontja: 27-Nov-2012): Megtalálható az Alliance háborús fronton Krasarang Wilds területén. 
  • World of Warcraft: Mists of Pandaria Patch 5.0.4 (patch időpontja: 2012-08-28): Megtalálható Pandaria területén. 
  • World of Warcraft: Cataclysm Patch 4.0.3a (patch időpontja: 2010-11-23): Mostantól nem rogue calss specifikus questeket ad. 
  • World of Warcraft Patch 1.5.0 (patch időpontja: 2005-06-07): Hozzáadva. 

ReferenciákSzerkesztés

Külső Linkek Szerkesztés

Westfall Jade Forest Krasarang Wilds

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki