Fandom

World of Warcraft Wiki

Arathi Basin

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Arathi Basin egy gyors tempójú és izgalmas battleground (harctér), ami Arathi Fennsíkon található. A medence nyersanyagokban gazdag, amiket mind a Horda, mind pedig a Szövetség magának akar tudni. Az Arathor ligája és Defilerök azért érkeztek ide, hogy megszerezzék e nyersanyagokat saját oldaluk számára.

KoncepcióSzerkesztés

  • A két oldal maximum 15 játékosa az öt, a medencében szétszórva található nyersanyagforrás birtoklásáért küzd.
  • Minden elfoglalt forrás nyersanyagot termel annak a csapatnak, amelyik megszerezte. Minél több forrás van egyszerre a csapat birtokában, annál gyorsabban töltődik a készletük. A csapat, amelyiknek készlete eléri az 1600-et, megnyeri a csatát.
  • A vesztes és nyertes csapat is kap bonusz honort, ugyanis a megszerzett egységnyi nyersanyag honort ér. Tehát még akkor sem jársz feltétlenül rosszul, ha csapatod nem nyer.
  • A harc eseményei során növelheted a megbecsültségedet a Defilerök vagy az Arathor ligája körében, ezáltal új, erőteljes tárgyakhoz juthatsz hozzá.

Belépés az Arathi-medencébeSzerkesztés

  • Mindkét bejárat az Arathi Fennsíkon található. A Szövetség bejárata Refuge Pointon belül van, míg a Hordáé Hammerfalltól északra.
  • Mindkét bejáratnál találhatók őr NPC-k, egy küldetéseket adó NPC és egy boltos NPC, akinél az új tárgyak vásárolhatók.

Trollbane Hall a Defiler's Den ellenSzerkesztés

  • Trollbane Hall, a Szövetség bázisa a medence északnyugati csücskében van, míg a Hordáé, Defiler's Den délkeleten. Mindkét bázishoz tartozik egy temető is, amit nem lehet elfoglalni.
  • Mindkét bázisból három út indul ki: egy keletről, egy pedig nyugatról kerüli meg a medencét, míg a harmadik egyenesen átvág a területen. A nyersanyagforrások az utak mentén helyezkednek el.

A játékmenetSzerkesztés

  • Az 1600 egységnyi nyersanyagot elsőként összegyűjtő csapat nyer.
  • Egy forrás elfoglalásával a csapat készleteinek lassú töltődése indul meg. Minél több forrás a tiétek, annál gyorsabb a töltődés.
  • A kovácsműhely a térkép közepén helyezkedik el, a pajta a Szövetség bázisa mellett van, a farm pedig a Hordáéhoz van közel. Az aranybánya északkeleten van, a fűrészmalom pedig délnyugaton.
  • Egy forrást a hozzá tartozó zászlót a miénkre cserélve foglalhatunk el. Erről mindenki értesül a térképen. Egy perc múlva a forrás elkezdi termelni a nyersanyagot a csapatod számára.
  • Nyilvánvalóan az a csapat fog nyerni, amelyik több forrást tud birtokolni egy időben. Elfoglalni mind az ötöt, ami biztos győzelmet jelent, nagyon nehéz.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki