Fandom

World of Warcraft Wiki

Arathi Highlands

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Arathi Highlands Szerkesztés

Arathi Highlands Lordaeron dél-nyugati részén található, keletre Hillsbrad Foothills tól és északra Hinterlands tól. A megye az Arathor törzsről kapta nevét akik itt telepedtek le. 2 fontosabb település van, Refuge Pointe[Alliance] és Hammerfall[Horde]. A legnagyobb település Stromgarde dél-nyugatra található, és a Syndicate uralma alatt áll.

A Lordaeron déli részén található megyét a Thoradin király vezette Arathor törzsről nevezték el. Thoradin volt az a király, aki hat év kemény munka árán összekovácsolta észak törzseit egy zászló alá. Hatalmuk jeléül megépítették Storm városát(ma Stormgarde Keep néven található meg)A megye északnyugati részén az ősidőkből megmaradt Thoradin fala található, amit az Arathoriak a területeik védelmére használtak, az újkorban viszont a terjedő pestist akarták bezáratni vele.

Stromgarde Keep Szerkesztés

Stormgarde Keep volt a világon megalapított harmadik főváros. Az Arathor törzs által felügyelt vidéken mindenki a bevehetetlen erőd csodájára járt, ami még az Arathor féle trol háborút is túlélte, hála a Quel'Thalasból érkezett mágusseregnek. A város a bukása után Stormgarde Keepként lett ismert. Mára eltűntek a régi Arathori törzsek ,és egy sunyi közösség, a Syndicate vert tanyát a bukás miatt kiürült városban.

Thoradin Fala Szerkesztés

Az Arathor törzs védelmére épült. A roppant méretű fal a Hinetarlands hegyeitől egészen az Azeroth közepén található öbölig húzódik. Sok csatát megért már, és még egy kegyetlen pestisjárványt is az északi fertőzött megyékben tartott. Az Arathor féle troll háború utolsó csatája is a fal előtt játszódott. A trollokat a mágusok erejével verték vissza, akiket a High Elfek küldtek, mivel az elementélis tűz megakadályozta a trollokat a gyors gyógyulásban. A falat az évszázadok alatt nem javították, de a hírnevéből semmit se vesztett. Ez jelképezi az átjárót az egészséges, és a pusztuló megyék között.

Refuge Pointe Szerkesztés

Miután a Stormwindi király megtudta, hogy a Syndicate Stormgarde-ban vert tanyát, megparancsolta a katonáinak, hogy űzzék ki őket onnan. A hatalmas felföldön tábort verni bolond ötlet lett volna, a nehéz bevédhetőség miatt, ezért az egészet egy kisebb völgybe telepítették. A tanya nevében szereplő Refuge a menekültekre utal, akik a pestsjárvány miatt menekültek a fal innenső oldalára, és leltek biztonságot a kis tanyán. --Nylax 2008. december 14., 18:57 (UTC)

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki