Fandom

World of Warcraft Wiki

Argus

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Argus.JPG

Valószínűleg az Argus-t ábrázolja a fenti kép
(a Sons of the Storm-ról)

Argus a draenei faj őseinek, az eredarok eredeti otthona. Szemmel láthatóan egy utópisztikus világ volt ez, melynek lakói rendkívül intelligensek, és mágiában is jártasak voltak. Argus-t egy triumvirátus vezette, melyet a három leghatalmasabb eredarmágus alkotott: Kil'jaeden, Archimonde, és Velen. Lehetséges, hogy uralkodói központjuk Mac'Aree volt, Argus szent városainak egyike (Jessera of Mac'Aree szerint).

Egyszer Argus felkeltette Sargeras figyelmét. A Világok Pusztítója ajánlatot tett az eredar népnek: Hűségükért cserébe olyan hatalomra tehetnek szert, melyről más fajok csak álmodnak. Kil'jaeden és Archimonde gyorsan elfogadták az ajánlatot, azonban Velen-nek látomása támadt a jövőről: Az eredar-ok démonokká válnak Sargeras uralma alatt. Hiába figyelmeztette a triumvirátus másik két tagját, nem vették figyelembe intő tanácsát. Velen kétségbeesetten kereste a megoldás, amikor hirtelen a végtelenből egy teljesen ismeretlen faj, a naaruk kapcsolatba léptek vele. Ezek az ismeretlen, de jó szándékú teremtmények felajánlották segítségüket, így sikerült elmenekülniük a bolygóról. Velen követői azóta magukat draenei, azaz a száműzöttek néven nevezik.

Kil'jaeden, Archimonde, és fajuk nagy része Man'ari Eredarokká alakultak, akik a Légió legerősebb varázslóivá és taktikusaivá váltak.

Nem tisztázott, hogy Argus világa megsemmisült-e az eredar faj démoni erőitől (amit a régi történelem tartja), avagy túlélte-e átalakulásukat. Ha Argus még létezik, valószínűleg a Lángoló Légió egyik erődje, ha nem maga a főhadiszállás. A Rise of the Horde továbbviszi ezt az elképzelést, azonban semmilyen konkrétumot nem árul el.

SpekulációSzerkesztés

Érdekes módon, a szó "Argus" jelen van a , a "Starcraft" kiegészítőjében, a "StarCraft: Brood War" című, szintén a Blizzard által készített stratégiai játékban. Az Argus Talisman a Dark Archon-ok energiáját növeli, míg az Argus Reactor ugyanezt teszi a Dark Templer Corsair-ekkel. Az Argus szó maga ezüstöt jelent, például az Argus Wake, vagy Argent Dawn szavakban. Ezen lények, illetve csoportok nem állnak semmilyen kapcsolatban az Argus világával (habár Argus Wake hűséges a Lángoló Légióhoz). Nem tudni, hogy a név mit von maga után a Blizzard univerzumaiban.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki