Attributes

A attribútumok (Attributes vagy Stats) a karakter alaptulajdonságai, amelyekből a harci értékeik származnak. Az attribútumok értéke tapasztalati szintenként növekszik, de fegyverekkel és ruházattal, illetve különféle tekercsekkel (scroll) és mágiákkal (buff) is lehet őket növelni.

AgilitySzerkesztés

Ügyesség, fürgeség. Növeli a védelmi értéket (armor), a támadások előli kitérés (dodge) esélyét, illetve a kritikus ütés esélyét. Növeli a támadóerőt távolsági fegyverekkel, a vadásznak, a zsiványnak és a macskává változott druidának a közelharci fegyverekkel is, így ennek a két kasztnak a legfontosabb ez az attribútum.

IntellectSzerkesztés

Ész, intelligencia. A maximum manát növeli: minden intellect pont +10 mana pontot ér. Emellett növeli a kritikus sebzés esélyét támadó varázslatokkal. A harcos és a zsivány nem használ mágiát, így nekik nincs szükségük intellectre.

SpiritSzerkesztés

Lélek. Az életerő és a mana regenerációját fokozza. Hasonlóan az intellecthez, varázshasználó kasztok számára (sámán, paladin, mágus, pap, druida, vadász, boszorkánymester) a legfontosabb.

StaminaSzerkesztés

Állóképesség, életerő. A maximum életerőt növeli: +10 életerő pont staminánként. Staminára minden kasztnak szüksége van, de tankok számára (harcos, druida, paladin, sámán) különösen fontos.

StrengthSzerkesztés

Erő. Növeli a támadóerőt (Attack power) közelharcos fegyverekkel, és a támadás kivédését (block) pajzzsal. A harcos, sámán, paladin, druida kasztok támadóerejét strength-pontonként 2-vel, a vadász, zsivány, mágus, pap kasztokét 1-gyel növeli, így az első négy kaszt számára különösen fontos.