Fandom

World of Warcraft Wiki

Aviana

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Aviana
Image of Aviana
Nem

Faj
Szint

?? Szintű Elit

Karakterosztály

Varázsló, Mágus, Zsivány

Életerő

44679

Reakció

Barátságos: Szövetség, Horda

Hovatartozás

Félistenek, Kaldorei Ellenállás, Azshara (korábban)

Foglalkozás

Istenek Küldönce, A G'hanir Úrnője, A Madarak Úrhölgye, Cenarius Taktikai Kémje

Helyszín

Smaragd Álom (korábban, feltételezhető), Aviana Szentélye, Hyal Hegy

Állapot

Élő

Rokonság

Blaithe (hitvese)

ÉletrajzSzerkesztés

Aviana eleinte egy egyszerű holló volt, ám Elune kiválasztotta, hogy rajta keresztül üzenjen fiának Cenariusnak. A feladat teljesítése után sok más levél elküldést szántak az Ősök Aviananánnak, aki buzgón végezte őket. Minden egyes küldetés során különféle képességgel ajándékozták meg, ezzel könnyítve a dolgát. Ezt egészen addig tették, amíg Aviana is egy nem lett közülük. Miután a Sötét trollok egy csoportja letelepedett a tó partjára Aviana segített nekik az arkán mágia vizsgálatában. Ám miután az immár kaldorei-nek nevezett trollok átlépték a szerinte elfogadható határt visszatért Elune kegyeibe és a Smaragd Álomba. Legközelebb akkor lépett újra Kalimdor földjére, amikor elkezdődött az Ősök Háborúja. Az Ősöket kémkedéssel és az ellenség felderítésével segítette, ám az egyik útja során démonok támadták meg, így a földre zuhant, ahol lándzsákkal halálra szúrkálták. Azonban a gyilkosai is meghaltak, miután Aviana szent vére elérte testüket. A félisten halálával a birodalma, az Anyafa, a G'hanir is elpusztult, de annak egy makkja szerencsésen Alextraszához került, aki az éj elfeknek adta tovább azt, így létrejött a Nordrassil. Aviana gyermekei, az erdők őrei, a hárpiák sajnos elveszettek lettek és új vezetőt kerestek, akár a saját soraikban, akár máshol. A Hasadás (Sundering) után a druidák egy csapata rátalált Aviana holttestére és elhelyezték azt Aviana Szentélyénél. Ez a csoport később a Karom Druidáiként ismertek (Druids of the Talon). A Kataklizma elérte a Hyal-t a betörő elementálok ellen a Hyal Őrzői (Guardians of Hyal) védekeztek, amihez igénybe vették az Ősök Segítségét köztük Aviana-ét is, akit egy küldetés során sikeresen felélesztettek.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki