FANDOM

Az Azotha a vrykul leszármazottai és az emberek ősei.[1] Stranglethorn Vale-ban található ősi romokból arra lehet következtetni, hogy kapcsolatba állnak a Titánokkal is.[2]

Történelem

A Nagy Megtörés (The Great Sundering) előtt az Azotha háborúba állt a dzsungel trollokkal, harcosaikkal és kémeikkel vették fel a küzdelmet ellenük. [3] A mára Stranglethorn Vale-nak nevezett területen telepedtek le.[2] A Nagy Megtörés után belőlük alakultak ki az emberek (human).[3]

Megjegyzések

  • Az Arathi ősi elődjei után nevezte el földjeiket Azerothnak.[4]
  • Az Azotha legendás volt arról, hogy gyűjtötte az aranyat, és ez a vonás vezetett a modern gúnyhoz, "Bolond lennék, ha aranyat adnák az Azothának".[5]
  • A Lands of Conflict-ban tűnik fel egy jelentés, amit Aron Kodosbreath készített; "Az Azothát fedeztem fel" az egyik megfigyelése, de nem tudni, hogy az Azotha kialakulásának bizonyítékát vagy annak eredeti származási helyét találta-e meg.[2]

Jegyzetek

  1. WoWWotLK interview 2 (English). Jeffrey Kaplan and J. Allen Brack talk about Death Knights, Tuskar, and Arthas in this exclusive interview. Gamespot (May 9, 2008). Retrieved on 14-06-2009. “...known as the vrykul, and what this guys were, are almost like the progenitors of the human race in warcraft lore...”
  2. ^ 2,0 2,1 2,2 Lands of Conflict, 160.
  3. ^ 3,0 3,1 Lands of Conflict, 17.
  4. Lands of Conflict, 18.
  5. Shadows & Light, 7.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki