Fandom

World of Warcraft Wiki

Bőr páncélzat

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Tier 8 - Terrorblade Rogue Set.jpg

Egy Tier 8-as zsivány páncélkészletet hordó ember férfi.

A bőr páncélzat (leather armor) olyan felszereléstípusra vonatkozik, amelyeket jellemzően a druidák és a zsiványok hordanak, mivel számukra fontos tulajdonságokra adhatnak bónuszt. Az általuk nyújtott páncélzat értéke alacsony, és bár nála a sodrony jobb, de a szövet rosszabb. A mágus, a pap és a boszorkánymester nem tud ilyet hordani, továbbá a sámán és a vadász is csak ezt a páncélzattípust képes felvenni addig, amíg el nem éri a 40.szintet, amikor is megtanulhatja a sodrony páncélzat viselését. Előfordulhat, hogy paplovagok, harcosok és halállovagok is felveszik ezeket, de mivel jóval kevesebb páncélzatot adnak, mint amilyet ők elérhetnének és nem adnak +Erőt sem, nincs különösebb hasznuk belőle. Természetesen a "balance"- és a "restoration" druidák számára készült darabok a paplovag és a sámán szemében addig még jók lehetnek, amíg nem szereznek be rájuk méretezett felszerelést és a velük együtt járó bónusz tulajdonságokat.

Alacsony páncélzatuk miatt ennek a típusnak az egyik legkevesebb a javítási költsége, ugyanakkor a kihasználatlan bónuszok miatt csak azoknak érdemes beszerezni, akik ennél jobb védelmet biztosító páncélzattípust eleve nem tudnak hordani.

Bőr páncélzatot a Bőrművesség (Leatherworking) kereskedelmi foglalkozás keretében lehet készíteni.

Lásd még Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki