Fandom

World of Warcraft Wiki

Barber Shop

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Barbershop header.jpg

A Fodrászat egy olyan hely, ahol a játékosok megváltoztathatják a hajuk stílusát, a hajuk színét és az arc többi jellemzőjét (Például arcszőrzet, szarvak, stb. ). Bevezetve a patch 3.0.2-től a (Wrath of the Lich King)-ben.

Fodrászat helyszínek Szerkesztés

Fájl:SW BBshop Outside.jpg

Frizura típusok Szerkesztés

Fő cikk: Barbershop interface

Minden faj és nem több hajstílus között dönthet, kiválaszthatja a haja színét és a fajára jellemző kizárólagos stílust.

Eredmény Szerkesztés

Fájl:SsAchievements2.jpg

Válaszd ki a hajad stílusát ha befejezted akkor az eredmény Sablon:Achievementlong.

Stormwind fodrászat Szerkesztés

Korábban a hazai Sween Neetod volt a Fodrász, Naznik Sharpshear hozták helyette és ez a goblin sokkal boldogabb lesz ha megborotválhat és levághatja a hajad.

Jegyzet Szerkesztés

  • A hajstílus változtatásának költsége a karakter szintjével változik, egy két ezüst alacsony szinten és 10-15 arany 70-es szinten.
  • Az 1-es szintű karakter hajváltoztatása ingyenes, amíg nem csinálta meg a kezdő küldetést, és egyenesen a fodrászhoz megy.
  • Nagyon kevés a valóban új hajstílus. Azt csinálták, hogy hozzátették a különböző stílust a fajoknak és nemeknek.
  • A Blizzard csapat egy tagja eredetileg egy meghatározott stílust akart. Bornakk mohawks akart minden fajnak, legyen az férfi és nő.[1] Nem csak mohawks-ot akart, hatalmas mohawks-ot akart.

Gallery Szerkesztés

Referenciák Szerkesztés

  1. World of Warcraft official forums (12-07-2007). Night Elf Mohawk = False Advertising?. Retrieved on February 16 2009.

External links Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki