Bind on Pickup

Egy tétel Bind on Pickup (BoP), másnéven Bind on Acquire (BoA), ha nem válik soulbounddá , amikor felszedi valaki (holttestből, vagy ládából való lootoláskor, NPCtől kapva, árustól vásárolva, küldetés jutalmaként, illetve elkészítéskor). Amikor a játékos egy ilyen tárgyat kap, megjelenik egy figyelmeztetés, megkérdezve a játékost biztosan akarja-e. Ez igaz a BoP tárgy rollolására is (Need és Greed esetén is), Group Loot használatakor.

A bossok által dobott tárgyak, illetve a küldetések jutalmainak nagy része Bind on Pickup. Az árusnál-vásárolt PvP jutalmak, és sok hírnévhez kapcsolódó jutalom is Bind on Pickup.

A Bind on Pickup típusú készített tárgyakat csak úgy szerezheted meg, ha te magad készíted el őket, bár némely ilyen tárgy használható marad akkor is, ha leadod az elkészítéséhez szükséges foglalkozást. Azonban a legtöbbnél valamilyen szintű képzettség, vagy specializáció kell.

Ezen kívül a tárgyak lehetnek még Bind on Equip (BoE) vagy Bind on Use (BoU) típusúak.

Lásd még Szerkesztés