Blackfathom Deeps

Blackfathom Deeps (BFD) egy részben víz alatti börtön Ashenvale észak-nyugati részében. Egy lépcső vezet le a barlangba aminek alját teljesen ellepte a víz, így a bejárathoz vezető utat úszva kell megtenni. A vizes barlang mélyén egy templom található, amit Old istennek szenteltek. A Twiligth Hammer irányítja ezt a szent helyet akik összefogtak a helyi Nagákkal, hogy megvédjék a szent teremtményt Aku'mai-t.

Főellenségek: Ghamoo-ra, Lady Sarevess, Gelihast, Lorgus Jett, Baron Aquanis, Twilight Lord Kelris, Old Serra'kis, Aku'mai

Ghamoo-Ra egy óriás teknősbéka. Neki rendkívüli módon magas támadóereje és védelme van. A fizikai támadások nem fognak sok kár okozni benne. Ghamoo-Ra-nak nincsenek különleges képességei.

Lady Sarevess egy NAGA varázsszóró. Fagyképességeket használ, amik hasonlóak a játékos mágusok varázslatához és egy olyan Forked Lightning támadás, ami ütni fog minden játékost.

Gelihast egy Murloc mini-főnök Blackfathom Deepsben. Miután megölik Gelihast-t a játékosok megérinthetik az oltárt mögötte, hogy Blackfathom Blessing-t (Intellektus és Lélek +5, Fagy alapú sebzés +15) nyerjenek.

Lorgus Jett a Twilight Hammer egy magasrangú embere Blackfathom Deeps-ben. A halála Allegiance to the Old Gods nevű küldetés befejezése, ami csak a Horda számára elérhető. Jett csak néhány különböző helyszínen található meg, ezért külön fürkészni kell rá.

Baron Aquanis egy víz elementál. A Baron Aquanis nevű küldetést -ami csak a Horda számára érhető el- általa tudják a játékosok teljesíteni.

Twilight Lord Kelris a Twilight Hammer szekta parancsnoka, aki Blackfathom Deeps-ben lakik. Kelris-t transzban fogják találni a játékosok ahogy belépnek a teremben és addig nem fog észrevenni senkit, amíg közvetlenül nem támadják. Ez bőséges időt ad a csapatnak, hogy megtisztítsák a termet mielőtt Kelris-vel foglalkoznának. Sleep és Mind Control varázslatot fog használni időnként. A főcsapása egy Shadow Bolt varázslat, ami megegyezik a játékos varázslók varázslatával. A feje Blackfathom Villainy küldetés befejezése. A halott Twilight Lord Kelris után négy gyertyát kell meggyújtani Azshara királynő szobra körül, hogy kinyissa az Aku'mai-hoz vezető ajtót. Bár óvatosan kell csinálni mivel a gyertyák mindegyike lefogja rakni az ellenségek egy-egy hullámát. Legyél felkészült küzdelembe minden alkalommal, ha csapatod egyik tagja meggyújtja a gyertyák közül az egyiket.

Old Serra' egy kis óriási threshadon. Hogy érhetjük el őt? Bele kell ugrani a Moonshrine Sanctum körüli vízbe és a romok bal oldala alá kell úszni. A küzdelem nem nehéz, amíg gondos vagy nem lesz semmilyen probléma. A Boszorkánymesterek Unending Breath vagy a Sámánok Water Breathingn varázslattal segíthetnek itt. Ezek közül a kasztok bármelyike nélkül nehéz lesz gyorsan megölni őt a helyszín miatt, mivel nincs lehetőség a felszínre jönni levegőért. Ebben az esetben rá kell venni, hogy kijöjjön a barlangból egy jobb harci helyzetért.

Aku'mai a Blackfathom Deeps insta végső főnöke, aki egy óriási hidra. Legenda szerint Aku'mai lakhelyet emelt fel Blackfathom Deeps-en belül, ami egyszer egy dicsőséges templom volt. A hely az éjszakai manók hold-istennőjének Elune-nak volt szentelve. Aku'mai, Old isten egy ősi háziállata aki vele vadászott a területre. A Twilight Hammer szekta tagjai elérték, hogy sütkérezzenek Old istenek gonosz hatalmában és ezért ártatlan személyeket áldoznak fel a hidrának és vele együtt neki. Aku'mai nem egy Old isten kedvenc háziállataik közül. Aku'mai ellen a küzdelem viszonylag egyenes. Nem használ nagyon sokféle különleges támadást. Nagyon kemények csapásai és használ egy méreg támadást is, ami viszont könnyen eloszlatható.