FANDOM

BlizzCon.jpg

BlizzCon a Blizzard Entertainment által évente megrendezett rendezvény melynek a dél-kaliforniai Anaheim Convention Center ad otthont mintegy 10 mérföldnyire a Blizzard Irvine-i központjától. A Blizzard itt leleplezi az érkező játéktartalmakat és játékokat demókkal, valamint számos színpadi "panel" foglalkozik a játékokkal, művészi bemutatókkal, élő bajnokságokkal és még sok-sok mással.

Az leső BlizzCont 2005-ben tartották, mely nem lett túlzottan sikeres rendezvény. Egy év kihagyás után, a BlizzCon 2007-ben visszatért és a World of Warcraft népszerűségével a részvételi arány az egekbe szökött. Azóta a rendezvényt 2012 kivételével minden évben megtartották, és a rendezvény azóta is hatalmas népszerűségnek örvend.

A BlizzCon TörténelmeSzerkesztés

Rendezvény információkSzerkesztés

A BlizzCont az Anaheim Convention Centerben tartják meg, Anaheim-ban, Kaliforniában egy két napos rendezvény keretében (mely általában péntek és szombat, reggel 10-től este 10-ig).

A jegyek ára minden évben változik. A jegyekkel a fanok megkapják a "Goodie Bag"-et és belépést nyernek a rendezvény előadásaira. A "Goodie Bag"-ek in-game jutalmakat tartalmaznak az összes Blizzard játékhoz, Béta kulcsot a közelgő játékokhoz, WoW TCG kártyákat és egyéb exkluzív Blizzard kellékeket. Mivel a jegyek száma limitált, a BlizzCon és az online jegyek kiárusításának idejét a rendezvény előtt hónapokkal bejelentik. Az eladási napon, a jegyek gyakran az első pár órában elfogynak, például 2009-ben már az első 8 percben elfogyott az összes jegy.in advance. On sale day, the tickets are often sold out within the first few hours of going on sale.

A Blizzard általában a legfőbb bejelentéseit a BlizzConra tartogatja. Minden eddigi World of Warcraft kiegészítőről a BlizzConon hallhattak először a fanok.

Külső HivatkozásokSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki