Fandom

World of Warcraft Wiki

Call of Earth (Durotar)

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Sablon:Horda Icon Call of Earth
Kezdés
Befejezés
Szint
4
XP
27-270
Ismételhető?

Nem

Folytatás

Előfeltételek Szerkesztés

Nincs

Feladat Szerkesztés

Vigyél Canaga Earthcallernek 2 Felstalker Hooves-t a Próbák Völgyébe (Valley of Trials).

Szükséges tárgyak:

Küldetés szövege Szerkesztés

Felvétel:

Eljött az idő, ifjú sámán. Megerősödtél és a lelked kitartó, akár a föld. Az, hogy a sámánok útját követed megmutatja, hogy bölcs vagy, bár még nem bizonyítottál.

A föld elem fog vezetni utadon, a részeddé fog válni, ha készen vagy rá. Maga a Föld elé kell állnod. Ha készen állsz, olyan dolgokat láthatsz, amit csak a sámánok látnak.

Keress Felstalkereket északra innen, és hozd el kettőnek a patáját. Térj vissza velük hozzám, és tovább beszélhetünk a jövődről.

Haladás:

A türelem a föld legnagyobb erénye. A föld tanúja a dolgok körforgásának: a hegyek sivataggá válnak, a folyók kanyonokká. A föld a legmakacsabb és legbölcsebb az elemek közt, nem tár türelmetlenséget.

A föld hív, ezekben a vihar előtti időkben. Ha sikerrel jársz, egy lépéssel máris közelebb leszel a teljessé váláshoz.Mások irigyek lesznek bölcsességedre és gyűlölni fognak tudatlanságukban.vious of your wisdom and hate you for their ignorance.

Teljesítés:

Kitűnő. Úgy látszik eléggé fel vagy készülve.

Az elemek közül a föld jelenti a dolgok alapját. Ez az erőd, a kitartásod, és a türelmed. A föld megvéd, ha kellő tiszteletet tanúsítasz. Mint a többi elem, a föld is lehet ingatag. A föld az élet alapja, és ha megtanulod törvényeit, még nagyobb bölcsességet tanulhatsz. Ne feledd, mit tanított neked a föld.

Most elkészítem a saptádat, és amikor elfogadod tőlem, meglátod a helyes utat.

Részletek Szerkesztés

A Felstalker Hooves a Burning Blade Coven-beli Felstalkerekből esnek. 100%-os dobási ráta.

Jutalom Szerkesztés

nincs

KüldetésláncSzerkesztés

  • Call of Earth (Durotar)

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki