Character Boost graphic

A Karakter Boost szolgáltatás

A Karakter Boost (angolul Character Boost) egy szolgáltatás, mely használatával bármilyen level 90 alatti karaktert fel lehet boostolni level 90-re. A karakter boost megvehető az in-game áruházon keresztül, melynek jelenlegi ára 50€/40£.

Azoknak a játékosoknak akik megveszik a Warlords of Draenor kiegészítőt, jár egy egyszeri felhasználású, ingyenes boost.

Ami a karakter boosthoz jár...Szerkesztés

Character Boost step 1

Az első lépés

Character Boost step 2

Második lépés, (Paladin specializációk ebben a példában)

  • Boost level 90-re (Mists of Pandaria level cap) egy karakter számára.
  • A karakter specializációjának megfelelő ilevel 483 uncommon-minőségű gear. (A specializáció a boost alatt választható ki.)
  • Minden class és specializáció képesség az adott szintnek megfelelően (kivéve a mage portal spellek) - melyek fokozatosan megnyílnak a rövid bevezető questek alatt (lásd lentebb).
  • Artisan szintű flying képesség, és minden regionális flying skill.
  • Egy frakció-specifikus repülő mount - egy Wind Rider a Horde számára vagy egy Gryphon az Alliance játékosai számára.
  • Azoknak a karaktereknek akik már elérték a level 60-at, két (választott vagy automatikusan generált, lásd lentebb) profession és a First Aid képesség szintjét 600-ra növeli.
  • Négy darab 22 férőhelyes Embersilk táska.
  • 150Gold gold
  • 20 darab Lemon Flower Pudding
  • Egy Heartstone mely a frakció városába teleportál Vale of Eternal Blossoms-ban - Shrine of Seven Stars az Alliance és Shrine of Two Moons a Horde számára.

LépéseiSzerkesztés

Egy level 90 ikon jelenik meg a karakterválasztó menüben, közvetlen a szerver neve mellett (persze csak ha elérhető ez a funkció a játékos számára). Amint a játékos rákattint erre az ikonra elkezdődnek a Karakter Boost lépései...

1. LépésSzerkesztés

Válassz karaktert a karakterlistáról
Vagy
Készíts egy új karaktert

2. LépésSzerkesztés

Válaszd ki a karakter specializációját

3. LépésSzerkesztés

(Csak pandarenekre érvényes)

Válassz frakciót

VéglegesítésSzerkesztés

Kattints a next (következő) gombra, erősítsd meg a választásaid, és kattints a Level up (szintlépés) gombra!

A "Level Up!" gombra kattintva a játék egy "Are you sure?" (Biztos vagy benne?) üzenetet dob fel a képernyő közepére mielőtt a karakter boost aktiválódna.

Veterán BónuszSzerkesztés

Ha a választott karakter 60-as vagy annál magasabb szintű, akkor a két választott elsődleges szakmája és First Aid képességének szintja 600-ra nő. Ha a karakternek még nincs megtanult szakmája, a játék automatikusan választ a karakter páncélzatának megfelelően.

Bevezető tapasztalatokSzerkesztés

A frissen boostolt karakterek számára még nem érhető el az összes ability. A játék kezdetén, csak néhány képességgel rendelkezik az újonnan boostolt karakter, a játék pedig fokozatosan nyitja meg szükséges képességeket.

A Patch 6.0.2 után, de a Warlords of Draenor megjelenése előtt, a boostolt karakterek Blasted Lands-on kezdtek, itt segíteniük kellett az Iron Horde visszaverésén. A Warlords kiegészítő megjelenése után a boostolt karakterek Tanaan Jungle-ban kezdenek, ahol feladatuk hogy meggátolják az Iron Horde Azerothi invázióját és lezárják a Dark Portalt [1]

Azok a Veterán játékosok akik ki szeretnék hagyni a fokozatos megtanulását a spelleknek és abilityknek, azoknak ajánlott bejelentkezni egy instance-ba a Dungeon Finder-t felhasználva. Az instába való belépéskor a játék feloldja az összes eddig meg nem tanult, de elérhető spellt és abilityt a játékos számára.[2]

MegjegyzésekSzerkesztés

  • A boostokat nem kell azonnal felhasználni, a lehetőség mindaddig megmarad az accounton (és nem vész el) amíg a játékos a boostot fel nem használja.
  • LvL 60+ karakter boost esetében nem lehet másik professiont választani a boostolás lépései alatt.
    • Ahhoz, hogy másik professiont szintezzen fel a játék előbb be kell logolni a karakterre, eldobni a meglévő szakmát vagy szakmákat és megtanulni az újat vagy újakat.
  • A profession trainer recepteket nem tanulja meg automatikusan a karakter. Ezeket goldért lehet megvásárolni a trainerektől.
  • A boosthoz kapott gear specializáció-specifikus.
  • A boostolt karakterek automatikusan PvP-re lesznek "flaggelve, még a PvE szervereken is.
  • A Master szintű repülést (A legmagasabb elérhető repülő gyorsaság) nem jár a Boosthoz.
  • A boostolt karakterek (ugyanúgy mint bármely más karakter) kapnak levelet Lorewalker Cho-tól és Rhonin-tól, gratulációként az elért szinthez (lvl 80 és lvl 90). Ezekhez a levelekhez mellékelve van egy kisebb ajándékcsomag is.

Apróságok Szerkesztés

  • Mikor először megjelent a karakter boost 2014. Február 18-án, akkor az újonnan spawnolt 90-es játékosok a saját frakciójuk bázisán kezdtek Timless Isle szigetén. Ez lehetőséget nyújtott a Bloody Coin farmolására a Censer of Eternal Agony itemet felhasználva, így később a boostolt karakterek spawn pontját áthelyezték Vale of Eternal Blossoms-ba, a frakció shrine-okba

GearSzerkesztés

Amikor egy karakter 90-es szintre lett boostolva, az eddig a karakteren lévő itemeket kicseréli a játék 483-as szintű uncommon-minőségű gearrel, az eddig meglévő geart pedig postán küldi vissza a játék.

Videók Szerkesztés

Patchek és HotfixekSzerkesztés

  • WoD-Logo-Small Patch 6.0.2 (patch időpontja: 2014-10-14): A Boostolt karakterek mostantól Blasted Landsra teleportálódnak a korábbi, Vale of Eternal Blossomsban található frakció szentély helyett.
    A Boostolt karakterek mostantól a classuk alapvető képességeket és varázslatokat tudják használni, a további képességek feloldásához teljesíteni kell az "Iron Horde Incursion" world eventet Blasted Lands területén. 
  • Hotfix (2014-03-25): "Megoldódott az a probléma, melynek során néhány boostolt karakter nem látta a Pandaria-ba vezető portált a fővárosokban."
  • Hotfix (2014-03-18): "Boostolt Horde karakterek mostantól a Shrine of Two Moons területére teleportálódnak, az Alliance karakterek pedig a Shrine of the Seven Stars területére.
    Megoldódtt számos phasing és quest probléma a boostolt krakterek számára.
    "

  • Mists-Logo-Small Patch 5.4.7 (patch időpontja: 2014-02-18): Hozzáadva. 

ReferenciákSzerkesztés

Külső HivatkozásokSzerkesztés