Fandom

World of Warcraft Wiki

Csontvázló

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A csontvázló az Ostor hadjárata során elpusztult lovak maradványaiból megelevenedett élőhalott állatok. Az "Elhagyottak" által vezetett Királyi Gyógyszerészeti Társaság hozott létre élőhalott paripákat, hogy azok szolgáljanak hátasként nekik és a többi fellázadt élőhalottnak.

Történet Szerkesztés

Skeletal Warhorse TCG.jpg

A csontvázlovak igen korán megjelentek Azeroth világában, mivel a Második Háború alatt az Régi Horda halállovagjai keltették fel őket hallottaikból.

A Harmadik Háború idején megjelent Járvány sok nemes paripa végzetét hozta el, ám az Elhagyottak megtanulták, hogy hogyan lehet a titokzatos és a nekromatikus mágiák összeolvasztásával visszahozni őket olyan formában, hogy azok használható hátasokként szolgáljanak nekik. Ezek az élőhalott lovak félelmet keltenek a csatatéren és mivel nem kötik őket már az élet gyengeségei, jóval erősebbek és ellenállóbbak is. Az Elhagyottak persze nem is tőrödnek lényegtelen moralitásokkal, számukra az a fontos, hogy ezek a könyörtelen hullamének elősegítsék a Lidérc Király elleni bosszújuk betetőzését.

Megszerzés Szerkesztés

Fő cikk: Skeletal horse hátasok

A csontvázló természetesen a játszható élőhalottak számára elérhető faji hátas, más Hordás játékosok pedig csak akkor tehetnek szert rá, ha az Undercity frakciónál elérik az "Exalted" hírnevet (reputation).

A játszható élőhalottak döglovait a trisifal gladesi Brill-ben található Zachariah Post NPC-nél lehet megvásárolni. A PvP alatt elérhető Red Skeletal Warhorse-t az Orgrimmarban található Hall of Legends bejáratánál álló Raider Bork NPC-nél lehet megvásárolni

Érdekesség Szerkesztés

  • Szabadon éppen ugyanannyira ritka a csontvázló, mint élő példányai; Leggyakrabban az elhagyatott vagy élőhalottakkal teli kisebb városok, falvak istállóiban találhatók meg és hús-vér társaikhoz hasonlóan szelídek.
  • Az epikus csontvázlovak voltak minden hátas közül az elsők, amelyeket újramodelleztek és csak utánuk következtek a többiek.
  • A Horda nem-élőhalott játékosai mellett a Szövetség játékosai is szert tehetnek csontvázlóra; Stratholme instance utolsó főellensége, Baron Rivendare (A Patch 4.0.3a után már Aurius Rivendare) nagyon alacsony (1%) eséllyel szórja különleges kék epikus csontvázlovát (Deathcharger's Reins). Ez a hátas Rivendare's Deathcharger néven ülhető meg és tulajdonosának nagy presztízst jelenthet.

Rejtély Szerkesztés

Questionmark-medium.png
Ez a cikk vagy szekció tartalmazhat olyan spekulációkat, megfigyeléseket, vagy véleményeket, amelyek nem szerepelnek a történelemben vagy a Blizzard hivatalos álláspontjai közt. Nem kell hivatalos történelmi álláspontnak elfogadni.
  • Nem tudni miért, de a csontvázlovak fején szarvak találhatók, a ritkákon kisebb feketés tülkök, míg az epikusokon valódi kecskeszarvak. Talán utalás lehet arra, hogy a Second War idején az orkok még mindig a démoni vérszomj erejéből merítették hatalmukat, de elképzelhető, hogy egyszerűen csak a készítők így akartak félelmetes külsőt kölcsönözni nekik.
  • A fenti spekulációhoz köthető az is, hogy a halállovagok kaszt-specifikus hátasa (Acherus Deathcharger) (illetve azok különféle színárnyalatai (Pl: Reins of the Crimson Deathcharger)) és Arthas Menethil lova (Invincible) valójában élőhalottak vagy sem. Az u.n Deathcharger paripákat hol élőhalottnak, hol démonnak, hol pedig szörnynek (beast) jellemzik, utóbbi már csak azért is kérdéses kategória, mert a Skeletal horse-okhoz hasonlóan mind lidérces sikollyal nyerítenek, testükön pedig a rohadás jelei mutatkoznak.

Galéria Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki