Fandom

World of Warcraft Wiki

Dead Scar

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Dead Scar.jpg

A Dead Scar Ghostlandson, közel az elejéhez

The Dead Scar.jpg

A Dead Scar az Eversong Woodsban

Deadscar-sunwellisle.jpg

A Dead Scar Quel'Danas szigetén, a végpontban

Quel'Thalas.jpg

Egy összekapcsolt térkép Quel'Thalasról, amelyen végig lehet követni a Dead Scar-t Deatholmetól egészen Quel'Danasig.

A Dead Scar avagy Holt Seb a Fertőzés útvonala amely végigfut Quel'Thalas egykori királyságán. A Harmadik Háború alatt a Élőhalott Falka seregei - A Halállovag Arthas Menethil vezetésével - ezen az útvonalon közeledtek Loarderon felől a Napkútig, elpusztítva és lerombolva mindent vagy mindenkit aki az útjukba áll. A Dead Scar gyakorlatilag félbe vágja egész Quel'Thalast, sőt a fővárost Silvermoont is.

Ma a Dead Scar az újjáépített Quel'Thalasban, emlékeztető azoknak akik ott élnek, hogy elkötelezzék magukat a Falka ellen.

Sablon:navbox

EredeteSzerkesztés

Miután a Falka nyomára lelt, Arthas herceg csatlakozott barátjához Bronzszakállú Muradinhoz. Muradin elmondta Arthasnak hogy egy rúnakard a Jégpenge, hatalmas erővel ruházza fel forgatóját. Miközben az előhalott seregekkel harcoltak, sikerült megtalálniuk a Jégpengét és legyőzni az őrzőjét, de Muradin rájött hogy a kard átkozott. Miközben Muradin próbálta lebeszélni barátját tervéről de, a hihetetlen hatalom szabadon engedése "megölte", mikor Arthas kivette a pengét a talpazatból. A rúnakard valóban hihetetlen hatalmat adott neki, de volt egy szerencsétlen következménye: Eltorzította a herceg lelkét és megőrjítette az elméjét. A Lich Király rabszolgája - és legnagyobb halállovagja - lett. De, ez csak a kezdete azoknak a szörnyűségeknek amit Arthas elkövetett. Miután megérkezett Lordaeronba, hogy meggyilkolja saját apját, Terenas Királyt, Arthast utasította Tichondrius Démonherceg, hogy hozza el a nekromanta Kel'Thuzadnak a maradványait a napkúthoz, a Magas Elfek erejének forrásához. Kel'Thuzad maradványaival - amit abban az urnában szállítottak amelyet, Uther A Fényörző és az utolsó életben maradt paplovagok őriztek - elindult a Falka és Arthas egész hadseregével - Lordaeron ragályföldjein keresztül - Quel'Thalas kapujáig. Az elfkapun keresztül remekül védték Silvermoont. Arthas erői az útvonalukon megöltek mindenkit akit csak láttak, a föld amelyet tapostak pedig elrohadt. Az út amelyet követtek Quel'Thalas bejáratától kezdve a királyság maradványain keresztül (onnantól kezdve ami ma Keleti Ragályföldek) egész végig az elf fővároson át - amit megfeleztek - a Napkút küszöbénél lévő végződésig. Végül Kel'Thuzadot feltámasztották, ezzel elvágva az elfeket mágiaforrásuktól.

NapjainkbanSzerkesztés

Ahogy a Vérelfek újjáépítik szülőföldjüket, a Holt Seb egy penész marad Quel'Thalas egyébként gyönyörű földjén. A Falka Ghostlandsi főhadiszállásától Deatholmetól indulva az Elrendar Folyón keresztül az Eversong Woodsba. Ott folytatódik tovább Silvermoon összetört főbejáratán keresztül. Aztán az Északi-tenger partján hirtelen eltűnik. De, Quel'Danas déli csücskében megint felbukkan és egészen a Napkútig tart. A szigeten a Seb két oldalán harcolnak az Eredarok és a Veremurak Kil'jaeden szolgálatában, Arthas megmaradt erővel. Az északi végén a veremúr Brutallus irányítja a csatát a falka maradéka ellen, miközben verbális csatát vív a kék sárkánnyal Madrigosával.

A Keleti Szentélynél, ami a Seb oldalában van, Apperntice Mirveda vezeti a talaj vizsgálatokat, aki arra a következtetésre jutott hogy a Seb körül a talaj annyira sérült hogy soha nem fog vissza változni - eggyel több ok hogy miért keresse a végzetét Outlanden.

Az élőhalott jelenlét a Seb mentén még a főváros közelében is mindig jelentős, bár gyengék de, elég sokan vannak hogy foglalkoztassák a Silvermoon-i Rangereket, az élőhalott martalócok támadásai. Ahogy valaki a Seben lefelé Ghostlandsig utazik, az előhalottak egyre erősebbé válnak. A Legerősebb élőhalott sereg Quel'Thalasban a Holt Seb déli végállomásánál Deatholmnál vannak, amelynek falai mögött az áruló Dar'Khan Dratir és hadnagyai irányítják a falkát Quel'Thalason belül.

KüldetésSzerkesztés

A World Of Warcraftban Ranger Jaela a fiatal vérelfeknek ad egy küldetést The Dead Scar névvel. Itt 8 Plaugebone Pillagerst kell megölniük cserébe pedig: {{loot|Common|Black Leather Vest}), [Gatewatcher's Chain Gloves] vagy [Guard's Leggings]-t kaphatnak.

Quel'Danas szigetén a Sun's Reach Szentélyben Battelmage Arynna ad egy küldetést: The Air Strikes Must Continued névvel. Itt meg kell ölni 2 Pit Overlords-ot, 3 Eredar Sorcerers-t és 12 Wrath Enforcers-t. Akkor lesz kész a küldetés ha beszél Ayren Cloudbreaker-rel akinek parancsára lovagoljon egy Sárkánysólyommal a Holt Sebbe és érkezéskor használja [Arcane Charges] ezt.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki