Fandom

World of Warcraft Wiki

Deeprun Tram

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Szövetség Deeprun Tram
Szint N/A
Deeprun Load.jpg
Faj Sablon:Gnome Race
Helyszín Ironforge & Stormwind között

A Deeprun Tram egy hosszú, fedett, földalatti (és részben vízalatti) metrószerű gyors közlekedési eszköz, ami a gnómok műszaki zsenijét dícséri. A szolgáltatás ingyenesen és a griffjáratnál sokkal gyorsabban köti össze a Szövetség játékosai számára Ironforge és Stormwind városát.

TörténeteSzerkesztés

A Második Háború után Stormwind lakosai nekikezdtek az újjáépítés kimerítő feladatának. Ironforge törpéi gyors segítséget ajánlottak a baráti embereknek, királyuknak azonban csalódást okozott a lomhaság amivel országa segélyét kézbesítették Stormwindnek és legmegbecsültebb mérnökéhez Gelbin Mekkatorque-hoz fordult, aki elkezdett tervezni egy hatamas földalatti vasúti rendszert ami összekapcsolná a két várost.

KüldetéskSzerkesztés

  • [10] Deeprun Rat Roundup
  • [10] Me Brother, Nipsy

ÉrdekességekSzerkesztés

  • A Deeprun Tram nem tudja elgázolni a játékost, még akkor sem ha egyenesen aláesik. Ártalmatlanul halad át felette.
  • A Deeprun Tram saját betöltőképernyővel rendelkezik, hasonlóan az instanceokhoz.
  • Az a hatalmas víztömeg ami alatt a Deeprun Tram átsiklik valószínűleg hozzáférhetetlen, de mégis tartalmaz pár figyelemre méltó tárgyat és lényt. A szemlélődő utas találkozhat az üvegfalon túl Deeprun búvárral, Nessy-vel a titokzatos szörnnyel, egy óriáskagylóval és egy Naga szirénnel.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki