Dueling around the flag

A párbajozás egy mód arra, hogy a PVE környezetben a játékosok harcot kezdeményezzenek egymással. A játékosok harcot kezdeményezhetnek a szemben álló frakciók tagjaival is, de a párbajozás elsősorban az azonos frakciók játékosaira jellemző.

Hogyan tudom kezdeni a párbajt? Szerkesztés

Jobb kattintás a játékos portréjára és válassza a "Duel" (párbaj) opciót. A Párbaj zászló lesüllyed az égből és megkezdődik a visszaszámlálás a párbajig hátralévő időből, ha a játékos elfogadta a kihívást. Az ellenfél körül a kör vörös lesz, jelezve, hogy a játékos már ellenséges.

Egy másik lehetőség az, hogy a kiszemelt célt kijelölve beírjuk a "/duel" parancsot, vagy begépeled a következőt: "/duel playername". Ez kényelmesebb ha erre a célra létre akarunk hozni egy makrót.

"Kihívlak párbajra!" A párbajok során nagyszerű alkalom nyílik arra, hogy bebizonyosodjon, ki is a legjobb harcos. Meglehet, hogy a másik játékos visszaveri a támadásod! Hívd ki párbajra: "/slap playername". Részt vehetsz ember-ember elleni küzdelemben egy másik játékos ellen, vagy a Szövetség és a Horda között folyó harcokban.

Ha párbaj közben túl messzire futsz a másik játékostól, egy kis üzenet jelenik meg, ami tudomásodra hozza, hogy kiléptél a párbaj területéről. "Kiléptél a párbaj területéről, X másodpercen belül veszítesz / Exiting duel area, you will forfeit in X seconds". Ha veszítesz, szégyenedről az egész szerver tájékoztatást kap, mint például: "Játékos 1 megfutamodott egy párbajban Játékos 2 elől / Player 1 has fled from Player 2 in a duel".

A párbaj eredménye az adott területen (zónában) kerül meghirdetésre, mint péládul: "Játékos 1 párbajban legyőzte Játékos 2-t / Player 1 has defeated Player 2 in a duel".

Tippek:

- Bizonyos játékosok nagyon sokat köröznek a harc közben (pl. a Zsiványok). Meg kell tanulnod, hogyan fuss el, s fordítsd utána ezt harcba. - Néhány játékos csalásnak minősíti, ha bájitalt használsz a párbaj során. A kihívás előtt érdemes megkérdezned, mik is a "szabályok". - A párbajok nagyon jók a készségeid (skillek) fejlesztésére. - A párbajok nagyon jók az új tárgyak és varázslatok hatásainak tesztelésére.