Fandom

World of Warcraft Wiki

Ember nemzet

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Hét nagyobb emberi államalakulatról tudunk, ezek az emberek által alapított városállamok és a köréjük szerveződő királyságok voltak. Név szerint:

Az Első Háború során Azeroth/Stormwind megsemmisült, a Dark Portal megnyitása során pedig az Azerothra került ork hordák dúlták fel. A királyságot csak a második és harmadik háború közötti időszakban építették újjá. Jelenleg ez a Királyság a legerősebb emberi királyság, és övé a vezető szerep a Szövetség felett. Trónján a Wrynn ház uralkodik, jelenleg Varian Wrynn a király.

Lordaeron a Harmadik Háború során semmisült meg, ebben nagy szerepet játszott Arthas és árulása, aki megölte apját az idős II. Terenas Menethil királyt. A háború után területe több részre szakadt. Magát a fővárost a Forsaken vette birtokba, a királyság területének többi részén a Forsakenen kívül még a Scourge, a Scarlet Crusade és az Argent Crusade tevékenykedik.

Dalarant a Második Háború során megrongálták, majd újjáépítették a második és Harmadik Háború közötti időszakban, de a Harmadik Háború során az Arthas és Kel'Thuzad által megidézett Archimonde elpuszította a várost, majd otthagyták romokban. Dalarant a mágusokból álló Kirin Tor nevű szervezet vezeti. A mágusok nem nyugodtak bele városuk elpusztításába így azt újjáépítették a harmadik háború után. Dalaran jelenleg független város és Northrenden található Crystalsong Forest fölött.

Stromgarde a troll háborúk során alakult, de Második Háború után kivált a Szövetségből és a Harmadik Háború során megsemmisült, vezetőjét Thoras Trollbane-t meggyilkolták, halála után fia Galen Trollbane vette át a vezetést Stromgarde maradéka felett és alapítója lett a League of Arathornak. Tehát a Harmadik Háború után visszatért a Szövetség soraiba a királyság maradéka. Stromgarde Arathi Highlandsen található, a város jelenleg romokban van.

Gilneas egy királyság és egy nemzet Silverpine Forest délnyugati részénél elhelyezkedő félszigeten. Vezetőjük Lord Genn Greymane. A Második Háború során támogatta a Szövetséget, bár ez az állam volt katonailag az egyik legerősebb, de mégsem volt valami hasznos támogató. Leginkább az elszigetelődés politikáját folytatta és később ki is lépett a Szövetségből, a Második Háború után. Felépített egy nagy falat, amivel fizikailak is elzárta országát a többi királyságtól. A Harmadik Háború során az egyik főmágusa Arugal bevetett egy titkos fegyvert a Scourge ellen, a worgeneket, de balul sült el a dolog, hiszen az embereket is megtámadták a fenevadak a falon túl, valamint megfertőzték a katonákat. A menekültek és más nemzetek még sokáig hiába könyörögtek segítségért a Scourge ellen Gilneasnak, ők továbbra is a saját problémáikkal voltak elfoglalva, bár egy csoport gilneászi Gilneas Brigade néven csatlakozott a harchoz. 

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki