Fandom

World of Warcraft Wiki

Engineering

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A Mérnökség (Engineering) az egyik legkeresettebb alkotó foglalkozás, mivel a legtöbb kaszt (főként a hunterek az erős távolsági fegyverek, és a még ezeket erősebbé tevő távcsövek miatt) képes hasznot húzni belőle, de a bombák és gránátok az összes kasztnak segítenek ha gyorsan kell (nem nagy) sebzést TERÜLETRE bevinni.Illetve a szemüvegek és szerszámok(kombinált fogó, franciakulcs) szintfüggetlenül használhatóak, bár nagy részük csak poén a játékban. Legajánlottabb szakma Alliance oldalon a gnómoknak (ők kapnak +15 pontot rá ha kitanulják) illetve a törpéknek éri még meg, akik közül a legtöbb hunter kerül ki, így nem kell se lőszerre se puskára kiadni. Horde oldalon egyik fajnak sincs bónusza rá, de a hunterség miatt a trolloknak megéri, bár általában vérelfeknél és taureneknél figyelhető meg, mivel ők vannak a legtöbben.Hordában ha jól tudom csak Orglimmarban tanulható ki, a Szövetségben Ironforge (Tinker Town) és talán Stormwindben is kitanulható.

2 fajtája a Gnomish (gnóm) és a Goblin (goblin) mérnökök. Ez a fajta képzettség a 200+-os tárgyak készítésére vonatkozik. Gnomish engineer tréner található Ironforge-ban szintén a Tinker Town-ban, illetve Booty Bay-ben, Hordának pedig Ratchetben található Goblin.

BŐVÍTÉS ALATT

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki