Fandom

World of Warcraft Wiki

Fél-elf

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Fél-elf
Image of Fél-elf
Faj

Unknown

Karakterosztály

Fejvadász, Mágus, Gyógyító, Druida, Savagekin, Pap, Harcos, Varázsló, Katona, Kém, Zsivány, Paladin, Íjász

Hovatartozás

Szövetség

Helyszín

Azeroth

TörténetSzerkesztés

A Fél-elfek a Nemes Elf társadalom számkivetettjei. Habár a Nemes Elfek és az emberek gyakran voltak együtt a gyermekek szinte mindig száműzöttek voltak. A Fél-elfek kiváló mesteremberek. Remek hajó-ácsok és építészek. Épületeik egyszerre strapabírók és gyönyörűek (csak össze kell vetni az emberi stabilitást az elf igényekkel). A történeteik szinte sosem végződnek jól. A hősök mindig kreativitásukkal és bölcsességükkel emelkednek ki a tömegből, ám mindig rossz véget érnek. Csak, hogy értsük miről van szó. Az egyik dalarani fél-elf Dalaran lerombolása után megpróbálta összekovácsolni a nemes elfeket és az embereket, hogy együtt lépjenek fel a Falka (Scourge) ellen, ám mind az emberek mind az elfek lenézték a hőst. Ettől a fél-elf csak még elszántabb lett és tovább nyúzta a menekülő lakosságot, mire azok kivégezték. Bájos történet... Rengeteg fél-elf tartott Büszkerév Jaina-val (Jaina Proudmoore) Theramore-ba, ahol habár a vezető jól bánt velük mindenki ferde szemmel nézett a telepesekre. A fél-elfek arról álmodnak, hogy egyszer saját királyságot alapítanak, ám a mai világ veszéllyeivel és a két nagyhatalommal, a Hordával és a Szövetséggel szemben nem sok esélyük lenne.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki