Fandom

World of Warcraft Wiki

Faceless One

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Faceless One
Image of Faceless One
Faj

Unknown

Hovatartozás

Ősi Istenek erői

Helyszín

Azeroth

TörténetSzerkesztés

Ősidők

A Faceless One-ok avagy arctalanok is harcoltak az Ősi Istenek szolgáiként egymás ellen, ám mestereikhez hasonlóan ők is hosszú évezredekre földalá kerültek.

III. Háború

Amikor Arthas megérkezett Északszirtre (Northrend) félve vette észre, hogy Illidan seregei már itt vannak, így gyorsan ki kellett találnia valamit, hogy hamarabb érjen a Fagyott Trónhoz (Frozen Throne).
Faceless One2.jpg
Szerencsére megjelent Anub'arak, akik keresztül vezette őt Azjol-Nerub elhagyatott, föladalatti királyságába. Az úton nem akadtak ellenfeleik csupán néhány még élő nerubian és a Muradinnal idekerült törpök. Ám ahogy egyre méllyebbre mentek olyan lényekkel találkoztak, melyekkel kevesen. Az Arctalanok -Illidan varázslatának köszönhetően- feltörtek a föld alól és velük jött egy Elfeledett (Forgotten One) is. Úgy tűnt Anub'arak látott már olyanokat korábban mégis meg volt lepődve jelenlétük miatt. Arthas minden erejét bevetette, de a harc eldöntetlen maradt, mert az Elfeledett csápjaival beomlasztotta a falat és a halállovagnak hamar el kellett hagynia a járatokat, ami sikerült neki és később Lidérc Királlyá válik. Ám az igazi megpróbáltatása csak ezután következik.

Képregény

Egy Cho'gall által idézett Arctalan vette ostrom alá Theramore-t, de Med'an sámáni és mágikus tudását összevetve sikerült végezni vele.

Faceless One.jpg

Wrath of the Lich King

A kiegészítő alatt az egyik küldetés az Arctalanok ellen vezet minket, amit Killix, a Kibogozó ad. Az utolsó élő nerubian elmondása szerint a földalatti királyságukat túl mélyre ásták és egy nap Arctalan, csápos lények tűntek fel a földből és kezdték megfertőzni a nerubianokat. Pont ekkor támadott a Falka (Scourge) is és nem tudtak két fronton harcolni, majd végül behódoltak mindkettőjüknek. Több Arctalan is feltűnik Azol-Nerubban, például Herald Volazj és később -Ulduarban- Vezax tábornok, aki Yogg-Saron céljait szeretné teljesíteni.

Cataclysm

A Kataklizma során több Arctalan is megjelenik például Abyssal Depthben, Darkshore-ban, Stonetalon Mountains-ben, Ashenvale-ben, Twilight Highlandsen és Swamp of Sorrowsban. Az Ősi Istenek többek közt a nagák terveit szerették volna véghezvinni és segítségnek küldtek Arctalanokat is. 

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki