Fandom

World of Warcraft Wiki

Falka

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A Csapás az élőhalottak serege amit eredetileg arra teremtettek, hogy elpusztítsák a küzdeni képes élőlényeket Azerothban a Lángoló Légiónak. Ám Ner'zhul átverte Kil'jaedent és az Ostort a Légió ellen fordította, élén Arthassal. De Kil'jaeden új szolgája, Illidan ezt nem engedhette és Dalarannál, Sargeras szemét használva majdnem elpusztította Northrendet és vele együtt a Lich Kinget. Csakhogy a meggondolatlan Maiev,Mal'furion, Keal'thas és Magroth megzavarták a rituálét és így Illidannak nem sikerült terve. Ám később Outlandből visszatérve hatalmas sereggel tért vissza és invázió alá vetette Icecrownt. De Arthas visszatért szinte az egész Ostorral kik még Ner'zhult szolgálták nem a Légiót. Így egy heves harc után Arthas került ki győztesen. Ner'zhul jutalma az volt, hogy vele együtt uralkodhat mint Lich king. Ám arthas hálátlan volt. Röviddel az után, hogy odafagyott a Jeges Trónhoz száműzte Ner'zhult előző testéből. Ezek után viszont a Frostmourne csak a múlt hangjait hallatta Arthas fejében így Terenas a legvégén könnyedén beszélhetett vele. Az ostor halhatatlan fakció létszáma verseng a Légióéval.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki