Fandom

World of Warcraft Wiki

Frakció

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Kezdőlap » Karakter » Frakció A frakció (angolul faction) olyan szövetségesek csoportja, amelyek egyazon fajból vagy egyazon ideológiát követőkből állnak. A Warcraft történelmében sokuk már korábban jelen volt, de a legtöbb a World of Warcraft alatt jelent meg és nem tudni, hogy az univerzum újabb bővülése során fennmaradnak vagy sem.

A World of Warcraft játékban a játékos karakter kapcsolatba léphet a legtöbb frakcióval, és hírnevet szerezve lehet velük egyre jóba vagy rosszba. Az így nyomon követhető frakciók döntő többségével kialakított jó viszony csak náluk elérhető tárgyakkal, hátasokkal és egyéb jutalmakkal s szolgáltatásokkal járhat.

Az alatt következő lista három nagy részre szedi a frakciókat; Semleges, Szövetség és Horda.

shortcut iconLásd még: Hírnév, Frakció receptek

Semleges Neutral

A semleges (neutral) frakció nincs elkötelezve se a Szövetség, se a Horda felé, bármelyik faj számára készek küldetésekkel, jutalmakkal és egyéb lehetőségekkel szolgálni. A semleges frakciók közül néhány csak bizonyos küldetésláncolatok teljesítése után vállnak elérhetővé, megint mások pedig ellenségessé válhatnak, ha riválisukkal áll össze a játékos.

Klasszikus

Steamwheedle Cartel

A Steamwheedle Cartel Azeroth egyik legkiterjedtebb, a goblin faj által megalapított kereskedelmi szövetség.

The Burning Crusade World of Warcraft: The Burning Crusade

Shattrath City

Wrath of the Lich King World of Warcraft: Wrath of the Lich King

Sholazar Basin

Cataclysm World of Warcraft: Cataclysm

Szövetség <imagelink>Alliance 15.gif|Szövetség</imagelink>

A Szövetség (angolul Alliance) a World of Warcraft egyik naphatalma, ellentéte a Horda (Horde). Ebbe a frakciócsoportba csak bizonyos játszható fajok kerülhetnek be, tehát a Horda oldalán álló fajok tagjai eleve ki vannak zárva.

Faji

Ezek a frakciók képviselik magát a játszható fajt, akiknek kétségtelenül a legsokszínűbb, legrégibb történelemmel rendelkeznek.

Szövetséges erők

Ezek a frakciók a World of Warcraft játékban elérhető PvP egyik válfajával, a battlegrounds-okkal állnak kapcsolatba, magával a frakciót akár többségben alkotó fajjal nem.

A Wrath of the Lich King kiegészítőben a Szövetség egyetlen nagy frakcióba, az Alliance Vanguard-ba csoportosította Northrend-en kialakult baráti kapcsolatait.

Cataclysm World of Warcraft: Cataclysm

Horda <imagelink>Horde 15.gif|Horda</imagelink>

A Horda (angolul Horde) a World of Warcraft egyik naphatalma, ellentéte a Szövetség (Alliance). Ebbe a frakciócsoportba csak bizonyos játszható fajok kerülhetnek be, tehát a Szövetség oldalán álló fajok tagjai eleve ki vannak zárva.

Faji

Horda erők

A Wrath of the Lich King kiegészítőben a Horda egyetlen nagy frakcióba, az Horde Expedition-ba csoportosította Northrend-en kialakult baráti kapcsolatait.

Cataclysm World of Warcraft: Cataclysm

Egyéb

Törölt frakciók

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki