Fandom

World of Warcraft Wiki

Gelbin Mekkatorque

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

AllianceGelbin Mekkatorque Főgépész
Image of Gelbin Mekkatorque Főgépész
Titulus

A Gnómok Királya

Nem

Férfi

Faj
Karakterosztály

gépész, mérnök

Életerő

5,578,000

Hovatartozás
Foglalkozás

High Tinker-in-Exile of Gnomeregan

Helyszín
Állapot

Alive

Rokonság

Unknown

Gelbin Mekkatorque Főgépész, a gnómok királya, boss és küldetésadó, Ironforge-ban található a törpök fővárosában. Ő a gnomeregani menekültek jelenlegi vezetője.

HáttereSzerkesztés

A gnómoknak évszázadokon át nem volt sem királya, sem királynője. Jobb szerették időről-időre megválasztani hivatalnokaikat. A legmagasabb ilyen hivatal a Főgépész tisztje, amit az elmúlt 7-9 éven át magánál tartott a ravasz Gelbin Mekkatorque, a legsikeresebb feltalálók egyike, akit igazságos és rátermett vezetőként ismertek. Míg valaki hivatalban van a gnómok megengedik, hogy nagy címeket vegyen fel, de ez inkább csak emlékeztető, nem öröklődő státusz. Így vette fel Mekkatorque a Gnómok Királya nevet. Jó tulajdonságai ellenére, mikor a troggok inváziója betört Gnomereganba Gelbin felkészületlenül fogadta őket és elfogadta legelső tanácsadója Sicco Thermaplugg javaslatát: fürdessék meg a várost mérgező sugárzásban. A fegyver végül több gnómot ölt meg, mint troggot. Most Gelbin kénytelen a vállán hordozni a holtak emlékének súlyát, és arra törekszik, hogy visszafoglalja elvesztett városukat.

Mekkatorque azt is jól tudja, hogy népe sok tagja esett csapdába Gnomeregan mélyén a szabadulás reménye nélkül.

Erőfeszítései nagy részét kötik le az új katonai technológiák fejlesztései, részben ő tervezett számos új repülőgép modellt, és élőholtak elleni fegyverek kutatásában is részt vett.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Gelbin pár hüvelykkel magasabb mint a többi gnóm, vagy gnóm játékos.
  • Valószínűleg ő volt a két gnóm egyike, akik megalkották a Deeprun Tram szerkezetét. (A gnóm feltalálók gyakran dolgoztak párban. Az egyikük megpróbálta a megismerhetetlen szélsőségekig kitolni az eszözeik határát, míg a másik mindent elkövetett, nehogy a találmány katasztrofálissá váljon. Mindazonáltal nem világos, hogy Gelbin melyik tagot képviselte a párosban- az őrültet, vagy az épelméjűt.)

KépgalériaSzerkesztés

IdézetekSzerkesztés

  • Üdvözlés: Any news from Gnomeregan? (Bármilyen hír Gnomereganból?)
  • Mikor megöl egy játékost: Pick on someone your own size! (Kezdj valakivel a saját méretedben!)

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki