Fandom

World of Warcraft Wiki

Gilneas Liberation Front

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Gilneas Liberation Front (Gilneasi Felszabadító Alakulat) Szerkesztés

Worgen Playable1.JPG

Gilneas Liberation Front egyik tagja

A Gilneas Liberation Front (GLF) Silverpine Forest-ben a Forsaken (Cserbenhagyott) támadásokat visszaverő csoport. Elsősorban Lord Darius Crowley alkotta meg, hogy visszaszerezze Gilneas City-t, miután a Forsaken csapatok meghódították. A 7th Legion (7. légió) segítségével az alakulat vissza tudta szerezni Gilneas városát, a Forsaken-eket pedig visszakergetni Silverpine Forest-be. Ahogy a csata folytatódik, végül is a csapatok elérik Silverpine Forest és Tirisfal Glades határát. Ezután Sylvanas Windrunner, a Forsaken Királynő vándorok segítségét kéri, akiknek az oldalán sikerül délre hajtani a worgen-eket.

Egy bizonyos ponton, a Gilneas Liberation Front furcsa taktikát használ, amely ideiglenesen összezavarja az ellenséget. A druida alakjuk Bear From (Medvealak) képességét használják, hogy tőrbe csalják az élőholt katonákat. Azonban ez a taktika hosszú ideig nem hatékony: a vándorok felfedezték a cselt és ellenintézkedéseket hajtanak végre ellenük.

Darius Crowley worgen.jpg

Lord Crowley

Az események haladtával Sylvanas Windrunner elrabolja Lorna Crowley-t , Lord Crowley lányát, és Dariusnak két lehetőséget ad: vagy a Gilneas Liberation Front megadja magát, vagy Lorna az élőholtak tagja lesz. Darius kapitulál, és Sylvanas lehetőséget ad Dariusnak, lányának, és a Gilneas Liberation Front túlélőinek a visszavonulásra. Annak ellenére, hogy elvesztették Silverpine Forest-t, az alakulat továbbra is ellenőrzés alatt tartja Gilneas legtöbb részét beleértve Gilneas városát is.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki