Fandom

World of Warcraft Wiki

Gluth

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Gluth Naxxramas Construct Quarterének 3. bossa. Gluth.jpg

Nem üt nagyokat, viszont számos képességgel rendelkezik, regenerálódhat, és 6 perc után enrage-el. Ezért minél hamarabb meg kell ölni.

Képességei: Szerkesztés

- alap sebzés: 3500

- Mortal wound: Kicsit erősebb instant ütés, ami feltesz egy debuffot, mely 10%-al csökkenti a kapott gyógyító hatást. 15 másodpercenként használja és stackelődik.

- Enrage: Ez 8 másodpercig tart, 25%-al megnöveli a sebzését és gyorsabban is üt. Le kell szednie egy hunternak (vadász), vagy roughnak(zsivány).

- Decimate: Mindenki maximális életerejének 5%-ára esik vissza, beleértve a zombikat is.

- Devour Zombie: Egy közeli zombira szalad és megeszi, ezzel 5% életerőt vissza tölt.

- Berserk: Ez a tényleges enrage. 6 perc után használja.

Zombie chew: 10 másodpercenként megjelenik 1 mob a cső alatt. Ezeknek a zombiknak 500 000 életük van. A decimate rájuk is hat, ekkor 25K hpra esnek le. Stackelő debuffot raknak, ami növeli a bekapott sebzést, ezért nem tankolhatók túl hatékonyan, tologatni gyökerezni, lassítani kell őket, hogy ne érjenek a boss közelébe.

Taktika: Szerkesztés

TANK: Az egyik tank megfogja a bosst és a szoba másik végébe húzza elfordítva a többi játékostól. Mortal wound miatt 15-30 másodpercenként érdemes tankcserét végezni. A szabad tank a zombikat próbálja belevezetni a vadászok lassító ködcsapdájába.

Healer: Legjobb, ha a szoba közepén állnak. Decimate után a bosst fogó tankot azonnal fel kell gyógyítani.

DPS: Decimate alatt öli meg a zombikat, amúgy a kutyát üti. Az enrage-et le kell szedni Gluthról. Mindent el kell követni, hogy a zombikat távol tartsuk a bosstól.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki