FANDOM

Gluth Naxxramas Construct Quarterének 3. bossa. Gluth.jpg

Nem üt nagyokat, viszont számos képességgel rendelkezik, regenerálódhat, és 6 perc után enrage-el. Ezért minél hamarabb meg kell ölni.

Képességei: Szerkesztés

- alap sebzés: 3500

- Mortal wound: Kicsit erősebb instant ütés, ami feltesz egy debuffot, mely 10%-al csökkenti a kapott gyógyító hatást. 15 másodpercenként használja és stackelődik.

- Enrage: Ez 8 másodpercig tart, 25%-al megnöveli a sebzését és gyorsabban is üt. Le kell szednie egy hunternak (vadász), vagy roughnak(zsivány).

- Decimate: Mindenki maximális életerejének 5%-ára esik vissza, beleértve a zombikat is.

- Devour Zombie: Egy közeli zombira szalad és megeszi, ezzel 5% életerőt vissza tölt.

- Berserk: Ez a tényleges enrage. 6 perc után használja.

Zombie chew: 10 másodpercenként megjelenik 1 mob a cső alatt. Ezeknek a zombiknak 500 000 életük van. A decimate rájuk is hat, ekkor 25K hpra esnek le. Stackelő debuffot raknak, ami növeli a bekapott sebzést, ezért nem tankolhatók túl hatékonyan, tologatni gyökerezni, lassítani kell őket, hogy ne érjenek a boss közelébe.

Taktika: Szerkesztés

TANK: Az egyik tank megfogja a bosst és a szoba másik végébe húzza elfordítva a többi játékostól. Mortal wound miatt 15-30 másodpercenként érdemes tankcserét végezni. A szabad tank a zombikat próbálja belevezetni a vadászok lassító ködcsapdájába.

Healer: Legjobb, ha a szoba közepén állnak. Decimate után a bosst fogó tankot azonnal fel kell gyógyítani.

DPS: Decimate alatt öli meg a zombikat, amúgy a kutyát üti. Az enrage-et le kell szedni Gluthról. Mindent el kell követni, hogy a zombikat távol tartsuk a bosstól.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki