Fandom

World of Warcraft Wiki

Gnoll

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Gnoll
Image of Gnoll
Faj

Unknown

Karakterosztály

Kém, Zsivány, Barbár, Gyógyító, Vadász, Harcos, Sámán

Hovatartozás

Független, Falka, Axis and Awful,

Helyszín

Azerotn

A Gnollok Lordaeron egyik fiatal faja. Az Alterak-Hegységben (Aterac Mountains) és a VörösGerinc Hágóban (Redridge Range) nagyon gyakoriak a Gnollok. Hiénaszerű humanoid lények, és valószínűleg egy Hiéna Őstől is származhatnak. Emellett rendkívülien aggresszívak, még saját fajtáik között is. Igazság szerint a többi bestiális lényhez képest rendkívülien intelligensek, agyuk nem igazán éri el az emberi szintet. Olyan értelmetlen harcokba motiválják egymást, mint a "Kinek nagyobb az árnyéka". Habár, sok faj úgy gondolja, ha a Gnollok intelligensebbek lennének, és egy hatalmas egyveleggé állnának, akár egész kontinenseket meghódíthatnának, veszedelmesek lennének, csupán annyi kellene, hogy nem munkálkodnának egymás széttépésén.

Gnollok rendkívül ismertek a bestiális barbárságukról, ellenségeskedéseikről, valamint folytonos belharcaikról. Habár valamelyest intelligensebbek a bestiáknál, általában nem éppen barátságosan közelítenek meg más értelmes fajokat. Élvezik a harcokat, sajnos kissé túlságosan. Ugyan Azeroth alteraki hegységei voltak a szülőhazája a fajnak, a Gnollok elterjedtek egész Azerothon és Kalimdoron, ahol csak vadászterületet lelhettek. Legkedvesebb tevékenységük az, hogy megküzdjenek egymással pitiáner különbségek, és versenyek miatt (mint a ki a magasabb), ami az egyik oka annak, hogy bármiféle egység létrehozása lehetetlen nekik. Még úgy is, hogy annyira nagy számban fordulnak elő, hogy egyesülve akár legyőzhetetlenné is válhatnának. Habár, a Gnollok kisebb csoportokat képesek alkotni, amikor felbérelik őket bérgyilkosoknak, ami általában a természetes foglalkozásuk a vadászaton és egymással való harcon kívül. A Gnollok természetesen egy magukban is képesek bérgyilkosi feladatokra.

A Gnollok hiénaszerű humanoid lények, körülbelül öt láb magasak. Különbség általábban nincs köztük, a bundájuk színét kivéve, ami törzstől függetlenül, mindegyik törzsben változatos, zöldesszürke, vörösesbarna, fekete. Kicsi szemük színe kéktől vérvöröses zöldig terjed. Mint ragadozók, minden teremtményt élelemnek tekintenek, akár a saját fajtársaikat is. Nem mágia, vagy arany, az étel motiválja őket. Minden szövetség a Gnollokkal addig tart, amíg a másik fél jóllakottan nem tartja őket. Ugyan a Gnollok eléggé lusták, van valamiféle természetes fejlettségük. Ugyan képesek tárgyak elkészítésére, nagyobb fémmunkálásra nem képesek. Nem gyakori, hogy bányásznak, vagy még inkább, hogy növényeket termesszenek, inkább a vadász és nomád életmód illik rájuk.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki