Fandom

World of Warcraft Wiki

Goldrinn

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Goldrinn
Image of Goldrinn
Nem

Férfi

Faj

Unknown

Szint

?? Szintű Elit

Karakterosztály

Harcos

Életerő

1,787,160

Reakció

Barátságos: Szövetség, Horda

Hovatartozás

Hyal Őrzői

Foglalkozás

Félisten

Helyszín

Hyal Hegy

Állapot

Halhatatlan, Élő

ÉletrajzSzerkesztés

Goldrinn-t általában vérszomjas harcosként emlegetik a tauren, troll, elf és törp legendákban. Elune számtalanszor próbálta megszelidíteni, ám ez nem járt sikerrel, sőt a farkas még aktívabban kezdett tombolni, hogy ezzel idegesítse az istennőt.

Ősök Háborúja

Azt mondják eltűnése előtt Goldrinn több száz démonnal végzett,  ám őt is elérte a végzete egy Eldre'thalas-i csatában, amelyet -habár elesett- utódai segítségével megnyertek.

A Szatírok Háborúja

Többek közt Goldrinn is felelős az első worgenek létrejöttéért, mivel az ő karmából jött létre Elune Kaszája (Schyte of Elune), ami a használóját félig humanoid, félig farkas alakba zárja.

World of Warcraft

Ám a fegyver később eltűnik, ám később mégis előbukkan egy Velinde Starsong nevezetű éj elf imádkozására. Valószínűsíthető, hogy Goldrinn adta az éj elfnek a fegyvert ám, hogy mi okból tette ezt az nem ismert. 
Goldrinn2.jpg

Kataklizma 

A Kataklizma bekövetkezése Ragnaros felszabadulásával járt együtt, aki elhatározta, hogy elpusztítja a Világfát, Nordrassilt ezzel megfosztva Azeroth utolsó reményét is a győzelemre. Ám a Hyal Védői szembeszállnak az elementálokkal, ám ehhez segítséget is igénybe vesznek. Köztük az újra felélesztett Ősökét, akik közül Goldrinn megszabadul a gonosz árnyától Lycanthoth-tól és csatlakozik a védőkhöz.

Egyesek úgy vélik, hogy Varian Wyrnn a halott Goldrinn megtisztul reinkarnációja, hiszen -többek közt harci stílusában és egykori kirohanásaiban- nagyon hasonlít az említett Ősre, ezért is híresült el Lo'gosh-ként, mely nevet az orkok és taurenek aggadtak Goldrinnra.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki