Gothik the Harvester

Gothik.jpg
Gothik naxxramas Military Quarterének második bossa.

Itt a magas DPS-en és a jó csapatelosztáson múlik minden.

A csatatér két oldalból áll. Az egyik az élő oldal, amibe érkezünk, a másik a halott oldal. Köztük egy kapu van, ami bezárul, ha kezdetét veszi a csata. A bosst ranged képességgel lehet indítani, mivel fenn egy teraszon áll. Előtte azonban el kell osztani a csapatot, hogy kik melyik oldalon fognak együttműködni. A halott oldalon csontkupacok vannak, a boss legyőzése után innen lehet majd tovább haladni.

Fontos, hogy mind a két oldalon legyen legalább 1 tank és egy healer. Páratlan számú játékos esetén a halott oldalon legyenek többen és itt legyenek az erősebb dps-ek és healerek.

Taktika Szerkesztés

A csata két fázisból fog állni.

1. Fázis:

Egyre erősebb, és egyre több lény támadását kell túlélnünk 20 hullámon keresztül.

Az élő oldalon érkeznek először, itt megölve őket átkerül a lelkük a halott oldalra, és minden hullámban egy-egy kóbor lélek is megjelenik, viszont cseppet sem gyengébbek. Épp ezért, ha már sok itt a mob, az élő oldalon még kisebbre kell venni a DPS-t.

A tankok próbálják meg a nagyobb, erősebb lényeket magukon tartani, a DPS a kisebbeket szedje le. A területi támadások használata célszerű, de oda kell figyelni, hogy a tankról le ne húzzák az erősebb mobokat. A healer gyógyítja a raidot és szeri a debuffokat.

Ez a fázis nam annyira vészes, könnyen túlélhető. Csak arra kell ügyelni, hogy maradjon még manád (csak manásokra vonatkozik) a második fázisra.

2. Fázis:

Ebben a fázisban magával Gothikkal kell megküzdenünk.

Képességei:

Shadow bolt: Shadow sebzést okoz. Lányegében ugyanaz a képesség, amit a warlockok(boszorkány mester) is tudnak.

Harvest soul: 15 másodpercenként minden raid tag statisztikáit 10%-al csökkenti.

A boss az élő oldalra ugrik le elsőként, és időnként termet vállt, ezért a tankoknak figyelni kell, hogy minél gyorsabban meg tudják fogni. Gyorsan le kell ölni, ezért a 2. fázis elején mehet a bloodlust/Heroism és minden sebzést növelő rövid távú buff.

Ha a harvest soul eléri a 6. stackot is, a kapu kinyílik.