Fandom

World of Warcraft Wiki

Greymane Fal

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Greymane wall.jpg

A Greymane Fal

A Greymane Fal (angolul: Greymane Wall) a Második Háborút követően építette fel Gilneas nemzetének királya, Genn Greymane, ezzel elszigetelve országát, amiért a Szövetség az elfogott orkok miatt internálótáborokat hozott létre Lordaeronban. Ez a hatalmas fal az Ezüstfenyő Erdő (Silverpine Forest) legdélibb pontján található, közel Máglyafa Faluhoz (Pyrewood Village).

Gilneas egyetlen bejárata ez a fal, ami elválasztja Greymane királyságát Lordaeron többi részétől, de nincs őrség, aki szemmel tartaná a fal körüli eseményeket, így ez a óriási szürke kőtömb elhagyatottan áll. A Harmadik Háborúban viszont több tucat menekült ember táborozott le a fal körül abban a reményben, hogy majd beengedik őket, ezzel megmenekülve a Járványtól. Ehelyett a szerencsétlenek a worgenek áldozataivá váltak, akik hajlandók voltak a Árnyagyar Erődtől (Shadowfang Keep) ilyen messzire is elkóborolni a könnyű zsákmányért.

Bár a Járványtól így megmenekültek Gilneas lakói, de még ez a kőmonstrum sem tudta megvédeni őket a Worgen Átoktól. A fal külső oldalán letáborozott menekültek a worgenek támadásaitól szenvedtek, de később így is megnyílt a kapu, amikor belső támadás érte Gilneast...

A World of WarcraftbanSzerkesztés

A 2.2 javítás után a fal túloldalán viszonylag nagy kiterjedésű füves terület jelent meg, és meredek sziklafal határolta be a kaput. Érdekes megfigyelni, hogy a fal tetejének baloldali sarka soha nem lett kész, de az is lehet, hogy egy ismeretlen invázió nyomaiként hagyták úgy a készítők, mindenesetre a fal körül még mindig megtalálhatók a menekültek, akik a Szövetséggel barátságosak, míg a Hordát ellenségként kezelik.

A területet láthatatlan lépcső veszi körbe, de ha sikerül is átjutni a falon túlra, pár lépés után már semmi sincs. Átlehet úszni a Hillsbrad Foothills keleti partjáról kiindulva, de a félsziget nagy részét áthatolhatatlan sziklafal veszi körül és a tenger foglalja el a térkép által jelölt szárazföld helyét.

A Kataklizma utánSzerkesztés

Greymane Wall Cataclysm.JPG

A Greymane Fal a Cataclysm hivatalos előzetesének részletében

Az új kiegészítő, a World of Warcraft: Cataclysm követően a Greymane Fal jelentős külső átalakításba részesül, hogy Gilneas építészetéhez igazodjon. Eddig ismeretlen módon végleg betörik a fal egyetlen kapuját, és így a worgenek szabadon elterjedhetnek az eddig elszigetelt királyságba. Az általuk behurcolt átok végül átalakítja a lakosság nagy részét, ugyanakkor találnak egy részleges gyógymódot, hogy megőrizhessék emberi elméjüket és így szabadon átalakulhatnak a kívánt alakjukba.

ÉrdekességekSzerkesztés

A fal külső szélén táborozó emberek közt található egy semleges NPC is, Wallace, a Vak (angolul: Wallace the Blind), aki mindkét oldal képviselőinek felkínálja fegyvereit és megjavítja felszerelését, köszönhetően annak, hogy vak.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki