Fandom

World of Warcraft Wiki

Grobbulus

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Grobbulus naxxramas Construct Quarterének 2. bossa. Grobbulus.jpg

Képességei Szerkesztés

- méregtócsa: Maga alá rakja körülbelül 15 másodpercenként, ami 1 percig terjed, majd szétoszlik. 2000-et sebez másodpercenként, ki kell belőle állni.

- Slime spray: Mérget okád maga elé, ami minden előtte állót 6000-7000-s sebzés ér, továbbá minden eltalált raidtagból egy slime mob is keletkezik. Ezért nem szabad elé állni.

- Mutációs injekció: Véletlenszerűen megmérgez egy raidtagot 20 másodpercenként, aki 10 másodperc múlva 8000 sebzést szenvedve egy méregtócsát hagy maga alatt. Az effekt gyógyítható, de ekkor is ugyanaz történik, tehát nem célszerű leszedni a betegségben szenvedőről. Aki megkapja a debuffot, elszalad a többiektől lehetőleg egy másik tócsa közelébe, és ott is marad addig amíg az effekt meg nem szűnik.

- Berserk: 6 perc után a boss 1000%-kal nagyobbakat csap és kivégzi a csapatot.

Taktika Szerkesztés

Tank: A tank a bosst a terem szélén futtatja körbe, körbe, szépen, lassan, de amikor méregtócsát rak, gyorsan arébb kell vinni onnan. Az offtank a keletkező sliméket szedi össze és elhúzza a méregtócsáktól, valamint a boss elől.

Healer: A healerek a terem közepében állnak és gyógyítják a sebesülteket, viszont a megtisztító varázslatokat itt hanyagolják, mert többet árthat, mint amennyit használ.

DPS: A rangedek a terem közepéről sebzik a bosst, a melee a háta mögött szalad és igyekszik nem elé kerülni. Ha valaki megkapja a mutációs injekciót az elszalad a többitől egy már meglévő tócsa közelébe és megvárja míg elmúlik a debuff. A sliméket sem árt megölni, mert ha a csata elhúzódik előbb utóbb a sok kis sebzést nem lehet majd kihealelni.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki