Fandom

World of Warcraft Wiki

Gronn

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Gronn
Image of Gronn
Faj

Unknown

Karakterosztály

Nincs

Hovatartozás

Nincs

Helyszín

Blade's Edge Mountains

Történet

A Gronnok a közvetlen leszármazottai a Draenor-i kőóriásoknak, akik csontjaiból az orkok szivesen építkeztek, ám az épületek odavesztek a Második Háború befejeztével. Ők a felmenői az orkoknak és az ogréknak, akiket sokáig szolgának használtak (és használnak mai napig), ám a Sötét Portál megnyílásával és az Első Háború kezdetével sok ogre fellázadt a mestereik ellen és csatlakozott a Hordához. Ám a Sötét Portált nemcsak orkok használták, hanem egy igen jól ismert személy is átkelt rajta pár alattvalójával. Pontosan Halálszárny, aki fekete sárkányaival megkísérelte elfoglalni a Pengeél Hegységet (Blade's Edge Mountains). Szerencsére a háborúban segítségükre voltak a Szövetség Expedíciós erői és így viszonylag visszaszorították a sárkányokat és még Halálszárnyat is képesek voltak menekülésre fogniuk. A háború során emelkedett ki hősies tetteivel Gruul, a Sárkányölő, akit a gronnok nagykirályává választottak. Gruul-nak hét fia született, akiket az általa fontosnak tartott pontok őrzésére utasított. Ám Gruul túl messzire ment és kihívta mind a hatalma alól kiszabaduló Ogri'la klán, mind a Shattari Skyguard haragját, így végül saját odújában érte utol a végzete.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki