Fandom

World of Warcraft Wiki

Hearthstone

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Inv misc rune 01.png

Leírás Szerkesztés

Egy fehér kövecske kék szimbólummal a közepén. Minden karakternél megtalálható, ha ki nem dobta a táskájából. Ezzel az eszközzel tudsz visszateleportálni a kijelölt fogadóshoz, akinél ha elvesztetted, újat vehetsz.

Tények Szerkesztés

  • Ez a tárgy "unique", tehát csak egy lehet nálad.
  • A Hearthstone célpontja bármikor megváltoztatható,a fogadóssal, ha a való beszéd során a "Make this inn your home" rész választod.
  • A Hearthstone-t bármikor kidobhatod a táskádból. Bármikor vásárolhatsz újat a fogadósnál.
  • A Hearthstone aktiválásához 10 másodperc szükséges.
  • A Hearthstone harc közben is használható, bár aktiválását megszakíthatja bármilyen sérülés.
    • Ha a játékos immunis a kapott sérülésre, a Hearthstone aktiválása nem szakad meg. A Paladinok Divine Shield képessége immunissá teszi őket minden sérüléssel szemben, és mivel a Hearthstone aktiválási ideje 10 másodperc, a paladin így meg tudnak szökni a harc elől.
  • A Hearthstone 30 percenként használható. Ez az idő akkor is telik, ha a játékos kijelentkezett.
  • Kezdetben a Hearthstone a játékos kezdőhelyéhez teleportál. Ha ezt megváltoztatod, többé nem változtathatod vissza erre.
  • Egyetlen tárgynak, a Ruby Slippersnek vannak hasonló képességei, amit egy Karazhani bossnál találhatunk.
  • Az írnokok készíthetnek különböző szintű Scroll of Recall-t . 20 percenként használhatóak, és a használat során elhasználódnak.
  • A Shaman képesség Astral Recall szintén így működik, azonban 15 percenként használható.
  • A Hearthstone fekve és ülve is használható.
  • A többi kaszttól eltérően, a Death Knightok nem kapnak kezdáskor Hearthstone-t. Akkor kaphatják, ha elhagyták kezdőhelyüket.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki