Heigan the Unclean

Heigan naxxramas Plague Quarterének második bossa. A világon "dancing boss" azaz táncolós főellenség ként vált ismerté, mivel itt minden azon múlik, hogy hova lépsz. A jó hír az, hogy a boss nem enrage-el, a rossz hír pedig az, hogy nagyon oda kell itt figyelni és a castolós spelleket jobb hanyagolni, mivel állandóan mozgásban leszünk.

Heigan.jpg

Képességei Szerkesztés

Nem rendelkezik különösebb képességekkel és közelharcban is kicsiket sebez.

Spell disruption (varázslás késleltetés): 3x lassabban tudsz kasztolni. Mindenki megkapja 20 yardon belül.

Decrepit fever: 3000-4500 sebzés 3 másodpercenként 21 másodpercen keresztül. Ezen felül 50%-ra csökkenti a kiválasztott célpont maximális életét. Gyógyítható.

Taktika Szerkesztés

A terem 4 részre osztható, melynek padlójából sav tör fel időnként, ezért el kell onnan szaladni, különben a túlélési esélyek igen csak lecsökkennek a hatalmas sebzések (6650-14700) miatt. Van egy kiemelkedett rész is, ahol nem tör fel sav. Ennek a kis résznek külön szerepe van.

Két fázis váltogatja egymást. Egy 90 másodperces "lassú" és egy 45 másodperces "gyors tánc".
Tancparkett.jpg

1. fázis: Amikor a melee Heigannel "táncol". Ekkor lassú savkitörések következnek be. Ebben sorrendben kell végig mozogni a "veszélyes táncparkett" részein: 1-2-3-4-3-2-1-2 A ranged pedig a healerekkel fel áll a biztonságos kiemelkedett részre.

2. fázis: Amikor mindenki "táncol". Ekkor gyors savkitörések következnek be. Ebben sorrendben kell végig mozogni a teremben: 1-2-3-4-3-2-1-2-3-4-3-2 Ilyenkor a rangednek és a healereknek is le kell jönni a biztonságos kiemelkedésről, mivel Heigan oda megy fel "pihenni", és aki a közelében van azoktól másodpercenként leszív 7500 életerőt.

A boss nem enrage-el ezért nem kell kapkodni, főleg 2-es fázis alatt nem, ilyenkor megsebezni sem muszáj.

Tank taktika

A Tank végig a veszélyes területen mozog. Treateli a bosst 1-es fázisban és szalad, hogy a kitörés meg ne sebezze. Mikor egy másik részre szalad nyugodtan hátat fordíthat Heigannak, mivel nem csap nagyot. 2-es fázisban nem kell foglalkoznia a bossal.

Dps taktika

1-es fázisban a melee csapja a bosst és figyel, hogy el ne érje a savkitörés, nem castolhat. A ranged ekkor a kiemelkedésen tartózkodik és innen támadja Heigant. Ekkor castolhat is.

2-es fázisban a ranged is lefut a kiemelkedésről és a meleevel együtt szalad. Ekkor ne castoljon, csak instant képességeket használjon.

Healer taktika

1-es fázisban felfut a biztonságos kiemelkedésre és innen gyógyírja a többieket. A Decrepit Fever-t azonnal tisztítsa le. A castolós képességeket használhatja.

2-es fázisban le kell jönnie a kiemelkedésről és a többiekkel kell futnia. Ekkor csak az instant híleket és a megtisztító varázslatokat használja csak. Ha a hílert eléri a savkitörés mindenki veszít. Ezután vissza mehet a helyére, amint Heigan lejött.

Heigenatisztátlan.JPG