FANDOM

Hotslogo.png
Heroes of the Storm
Hots-gamebox.png
Fejlesztő(k)
Kiadó(k)

Blizzard Entertainment

Kiadás dátuma

Ismeretlen

Verzió

0.8.0.33684 (Closed Beta)

Platformok

Microsoft Windows, Mac OS X

Műfaj(ok)

Team Brawler

Heroes of the Storm.jpg

Heroes of the Storm

All-Stars.jpg

Heroes of the Storm

A Heroes of the Storm a Blizzard Entertainment "hero brawler" játéka, melyet a Warcraft III Defense of the Ancients egyedi módja inspirált. A játék karakterfelhozatala a Warcraft, StarCraft, Diablo, Blackthorne, Lost Vikings, Overwatch univerzumokból valók. A játékokban található karaktereket egy ismeretlen erő idézte meg egy rejtélyes helyre, melyet csak Nexus-ként ismernek.

Heroes of the Storm jelenleg zárt Béta tesztelés alatt van.

JátékmenetSzerkesztés

A Heroes of the Storm egy csapat-alapú kompetitív játék, melyben minden játékos egy egyedi képességekkel rendelkező hőst irányít. A játékosok célja, közösen dolgozva elpusztítsák az ellenséges csapata bázisát, még a sajátjukat pedig megvédik. A játékot legjobban az különbözteti meg a hasonló DOTA-stílusú játékkal szemben, hogy a különböző pályákon különböző feladatokat lehet végrehajtani melyek teljesítésével az adott csapat előnyre tehet szert. Ezen kívül a játékban nincs gold vagy hasonló valuta, helyettük XP van melyet a szörnyek és bázisok lerombolásával lehet szerezni (továbbá az XP szerzéshez elég csak a mobok közelében lenni, nem szükséges az úgynevezett "last hit"). Az XP-t a teljes csapat kapja, így a szint nem egyénenként, hanem csapatonként növekszik. Bizonyos szintek után a játékosok talenteket választhatnak melyek módosítják a spelleket vagy újakat adnak a játékos kezébe. A játék kezdetekor elérhető mindenki számára a 3 alapvető képesség, a 6-os szint elérése után pedig elérhetővé válik a választható "ultimate" spell (- a játék általában két ultimate spell közül enged választani-). Egy-egy meccs átlagosan 20 percet vesz igénybe.[1]

KarakterekSzerkesztés

Karakterek melyek jelenleg elérhetőek a bétában:

Karakterek melyek felbukkannak a trailerben és szerepelnek különböző grafikákon:

GalériaSzerkesztés

GrafikákSzerkesztés

TrailerekSzerkesztés

MegjegyzésekSzerkesztés

  • A játék eredeti neve Blizzard DOTA lett volna, a DOTA névért pert is indított a Blizzard a Valve ellen, akik a DOTA elnevezést a saját játékuk elnevezésére akarták használni. A pereskedés eredmény végül az lett, hogy a DOTA megnevezést nem kereskedelmi célból szabadon lehet használni, míg a Valve megtarthatta kizárólagos jogát, hogy a DOTA elnevezést kereskedelmi célokra használhassa. Így végül a Blizzard DOTA-t átnevezték Blizzard All-Stars-ra. Rob Pardo később egy interjú során hozzátette, hogy "az új név jobban tükrözi a játék stílusát". [2] On October 17, 2013, the game was renamed yet again to Heroes of the Storm.[3]
  • A Blizzard nem használja az "ARTS" vagy "MOBA" kifejezéseket a játék jellemzésére. Szerintük a játékot legjobban "hero brawler" kifejezés jellemzi leginkább.[1]

ReferenciákSzerkesztés

Külső hivatkozásokSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki