Fandom

World of Warcraft Wiki

Hunter

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A vadászok az egyetlen osztály, akik kifejezetten a lőfegyverekre lettek kiképezve, (pl.: Íjak vagy puskák) mint elsődleges DD(sebzés leadó kaszt). Nagyon jók az úgynevezett kite-olásban, valamint sok olyan képességük, és eszközük van, amivel elkerülhetik a közelharcot, mivel abban elég gyengék. A vadászok képesek jó pár Bestia megszelídítésére, hogy azokat később a sajátjaikként küldjék harcba(Pet). Ezektől az állatoktól akár meg is tanulhatják a képességeiket, így azokat más állataiknak is meg tudják tanítani. Képesek felfedni a rejtőzködő ellenfeleket, és különböző csapdáikkal sebezni, lelassítani, vagy akár egy helyben tartani a célpontjukat. Az állat használata, valamint a messziről leadott nagy sebzés miatt, kiváló szóló karakter.

Használható páncélzat: 1-40:Leather 40-80:Mail

Használható fegyverek: 1-2 kezes bárdok (One-Two handed axe) 1-2 kezes kardok (One-Two handed sword) Botok (Staff) Dárdák, lándzsák (Polearm, Spear) Tőrök (Dagger) Íjjak (Bow) Számszeríjjak (Crossbow) Puskák (gun)

Fajok amik választhatják: Alliance: Dwarf - Törp Night Elf - Éjelf Draenei - Draenei

Horde: Orc - Ork Troll - Troll Tauren - Tauren Blood elf - Vérelf

Híresebb vadászok:

Horda:

Sen'jin: Murlockok áldozatául esett troll árnyvadász a troll faj egyik legkiemeltedőmm vadásza volt. Vol'jin: Sen'jin fia, a trollok jelenlegi vezetője, szintén híres a horda és a trollok körében. Cairne Bloodhoof: Bár részben harcos, mint a legtöbb tauren ő is jóban van az állatokkal. Baine Bloodhoof: Cairne fia, aki mint apja harcosnak tanult, de mint a legtöbb tauren, részben ő is vadász. Halduron Brightwing: A vérelf vadászok és rangerek vezetője, Lor'Themar Theron jobbkeze.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki