Fandom

World of Warcraft Wiki

Instructor Razuvious

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Razovious.jpg

Naxxramas DK negyedének első bossa.

Képességei: Szerkesztés

- 30000-et üt a tankra :)

- Disrupting shout: ~15 másodpercenként az egész raidbe sebez 4000-5000 körül.

- Jagged Knife: ~10 másodpercenként véletlenszerűen egy játékost kiválaszt, 5000-6000-et sebez és még további 10000-et bleed effect során 5 másodperc alatt alatt(2000/sec). Healerek letisztíthatják.

- Unbalancing strike: Körülbelül 100000-es sebzés és 100-al csökkenti a defense skill-t 6 másodpercre.

Felmerülhetett a kérdés, ha ekkorákat üt, ki fogja ezt kitankolni. Nos a Razuviousnak van 2 tanítványa, akik 30-40 ezrekekat ütnek. Ezeket a terem bejáratánál elhelyezett obedience crystal-ok segítségével irányítani lehet.

Taktika: Szerkesztés

Rendkívül egyszerű a boss. Mivel brutálisakat üt, nem lehet hagyományos úton tankolni, ezért a tanítványokat kell mesterük ellen fordítani.

A két tank beáll 1-1 kristályhoz, majd jobb klikkel azonnal elkezdi a mind controlt. A jobb oldali kristály a jobb tanítványt, a baloldali a balt vezérli.

A tanítványok képességei:

1) autoattack: Ezt érdemes használni, hogy folyamatosan üssön a bossra.

2) blood strike: 4 másodpercenként azonnali sebzést okoz. Ezzel tarthatjuk az aggrót és DPS-elhetünk is. Azonnal használd, amint tudod.

3) taunt: Nagy mennyiségű treatet okoz a célponton. 20 másodpercenként használható. Azonnal használd, amint tudod.

4) bone barrier: Egy védekező képesség, ami 75%-al csökkenti a sebezhetőséget 20 másodpercre. 30 másodpercenként használható, amint tudod használd.

Tankolás Szerkesztés

A következőket kell tenni:

Az előre megbeszélt tank kezdi először a tankolást a saját tanítványával. A sorrend a következő:

1. Jobb klikk a kristályon,

2. boss kijelölése,

3. bone barrier felrakása, (csak azzal a tanítvánnyal, aki kezdi a tankolást)

4. autoattack bekapcsolása.

5. Blood strikeminden alkalommal, amint lehet.

Azonnal fel kell rakni a bone barriert, az legyen az első képesség, amit használunk!

6. Amikor a bone barrier lejár, a másik tanítvánnyal kell használni a bone barriert, majd a taunt-tal átvenni az aggrót.

7. Amikor a másik tanítványnak jár le a bane barrier, ismét az első rakja fel magára, majd tauntal átveszi az aggrót.

8. 6-7-es pontot ismételgetik, és közben folyamatosan nyomják a blood strike-ot amint lehet.

Tényleg fontos, hogy bone barrier nélkül ha lehet semeddig ne üsse a boss a tanítványt, mert akkor 4szeres sebzést szenved el és nem lehet majd életben tartani.

Figyelem!!! A mind control időtartama 1 percig tart. Ha csak 10-20 másodperc van hátra és a másik tanítvány tankol, ideje megújítani az Mind controlt. A bosstól érdemes távolabb menni 5-10 méterrel, jobb klikkel eldobni a Mind Controlt (a buff sorból) és azonnal újra rákattintani a karaktereddel a kristályra . Ekkor ismét nálunk lesz az irányítás és még a tanítvány sem üt meg senkit közben. A műveletet és az aggró átvételt elvégezve, a másik tanítvánnyal is megcsinálni ugyanezt, bár általában itt az MC effekt már megszakad, úgyhogy elég egy rögtönzött jobb kattintás a kristályra.

A boss megölése után, a tanítványok egymást is betankolhatják úgy, hogy először csak az egyiken szüntetjük meg a Mind controlt, de amúgy simán tankolhatók, nem ütnek nagyot.

Healerek feladata Szerkesztés

- Ki kell jelölni egy party healert, aki tömeg gyógyításokat használ (pl.: Chain heal sámánnál) és aki leszedi a jagged knif-ot megtisztító varázslatokkal. (pl.: Cleanse).

- Másik 2 healer az épp tankoló tanítványt gyógyítja.

DPS feladata Szerkesztés

A DPS teljes mértékben mehet az 5-10 másodperc után.

naxx 25-ös taktika Szerkesztés

25 fősben a taktika ugyanez, csak nincsenek kristályok és így pappal kell MCzni majd. A tankok pedig nem treatelnek, hanem dps-elnek. (vagy paladin esetén esetleg healelnek)

Forrás részben innen származik: [1]

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki