Fandom

World of Warcraft Wiki

Iron Docks

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Iron Docks

Iron Docks loading screen.jpg

Helyszín
End boss
Instance info
Típus

Dungeon

Tanácsolt szint

93-95

Játékos limit

5 Fő

Bossok

Fleshrender Nok'gar
Grimrail Enforcers
Oshir
Skulloc

(lore)
(lore)
(lore)
(lore)

Az Iron Docks egyike a 8 új Warlords of Draenor Dungeonnek. Az instance a Gorgrond északi részén található Blackrock Foundry-tól északra, a kontinens partjainál helyezkedik el, ez a terület az Iron Horde legfontosabb hadiipari kikötője.

HáttérSzerkesztés

Dungeon JournalSzerkesztés

Angol (eredeti szöveg)Szerkesztés

On the northern coast of Gorgrond, the Iron Docks represent the heart of the Iron Horde's naval might. Huge warships and artillery, forged and assembled within the Blackrock Foundry, are readied for war within this massive port. The greatest beasts of Draenor are broken and trained alongside elite infantry units, comprising the ground troops that will surge ashore to break the will of any who would dare oppose the Iron Horde.

Magyar (szabad fordítás)Szerkesztés

Gorgrond északi partjainál, az Iron Docks képviseli az Iron Horde tengeri flottájának erejét. Amerre a szem ellát, mindenhol a Blackrock Foundry-ban épített hatalmas tüzérségi ágyúk és hadihajók sorakoznak, minden a háborús célokat szolgálja ebben a hatalmas kikötőben. Draenor legnagyobb bestiáit megtörve, bestia és ork együtt edzett, együtt olyan erőt képviselve, mely megtöri mindazok akaratát, akik ellen mernek szegülni az Iron Horde hatalmának.

GeográfiaSzerkesztés

LakosokSzerkesztés

AchievementekSzerkesztés

Patchek és hotfixekSzerkesztés

  • Hotfix (2014-11-15): "Increased the frequency of loot awards for Normal difficulty."
  • WoD Patch 6.0.2 (patch időpontja: 2014-10-14): Hozzáadva. 

Külső hivatkozásokSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki