FANDOM

Alliance 32Irtózatos Gavinrad
Gavinradthedire
Nem

Férfi

Faj
Karakterosztály
Hovatartozás
Foglalkozás

A Béke Bajnokainak Parancsnoka

Állapot

Halott

Irtózatos Gavinrad volt az öt Ezüst Kezet megalapító paplovag közül az egyik.

Gavinrad eredetileg, az Első Háború alatt, Anduin Lothart kísérő lovagok közül, az egyik volt. Őt találták a legvallásosabbnak, a csapatból. Ezért, mikor megakarták alapítani az Ezüst Kéz rendjét, Lothar ajánlotta Gavinradot, Alonsus Faol érseknek, mint ötödik vezetőt. Így Gavinrad csatlakozott, Turalyonhoz, Utherhez, Saidian Datrohanhoz és, Tirion Fordringhez, majd megalapították a rendet.

Kel'Thuzad halála után, furcsa dolgokat érzett, azon a helyen, ezért megkérte Gavinradot, hogy felügylje a területet, és ne engedje hogy bárki is felélssze a nekromantát. Végül A Béke Bajnokait, Andorhalban állomásaztatta, pont ott ahol a nekromantát eltemették. Nem sokkal ezután, megérkezett a Csapás, Arthas Menethil Herceg vezetésével, és Kel'Thuzad maradványait akarták megkapni. Arthas azt mondta Gavinradnak hogy áljon, félre de mivel nem tette, megölte őt.

IdézetekSzerkesztés

  • Arthas! Álítsd le, ezt az őrültséget, mielőtt, túl késő lesz.
  • Nem tudom elhinni, hogy valaha is a testvérünknek neveztünk! Tudtam, hogy hiba volt egy megrontott herceget a rendünkbe fogadni! Gúnyt űztél az ezüst kézből!

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki