Fandom

World of Warcraft Wiki

Jinyu

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Jinyu
Image of Jinyu
Faj

Unknown

Karakterosztály

Harcos, Pap, Zsivány, Mágus, Sámán, Szerzetes

Hovatartozás

Semleges, Szövetség

Helyszín

Pandaria

Történet:

A jinyuk azokból a murlokokból fejlődtek ki, akik az Örökvirágzás Völgyében telepedtek le. Idővel az arcuk kifinomult, kialakultak a testrészeik és egészen emberi ábrázatot vettek fel. Ezzel párhuzamosan a jinyu mentalitás is fejlődött és készen állt a törzsi viszonyok után a birodalmi státuszra, melynek uralkodója a király volt. Ám felemelkedett a jinyu birodalmat megdönteni látszó mogu faj, élükön Lei Shennel. A harc öt napon és öt éjszakán át tartott, mígnem a moguk egyik harcosa végzett a királlyal, ezzel szétzilálva a jinyu hadsereget, akik ezek után rabszolgaként éltek tovább. A megszabadulásuk napja Tsao Császár trónra kerülése után jött el. Habár a pandarenektől minden fegyvert megfosztottak idővel kifejlesztették a fegyver nélküli harcmodort, a Chi-t felhasználva és így létrejöttek az első szerzetesek (monk). A pandaren forradalmat a hozenek az útvonalak kialakításával, a grummle-k szintén harci erővel, míg a jinyuk a víz-beszédükön keresztül a jövő megmondásával segítették. A Mogu Birodalom napjai leáldoztak, ám ezután a Zandalari Háború következett, amit szintén sikerült leverni. A Hasadás (Sundering) előtti napokban az egyik vízbeszélő értesítette Shahao-t a katasztrófák bekövetkezésére. Majd Pandaria leválása után létrejött az új Jinyu Birodalom, amelyet végül a Hozenek döntöttek meg, aminek eredménye egy hosszú évszázadokon át tartó acsarkodás lett. Miután a Hozenek csatlakoztak a Hordához, a Gyöngyuszonyos törzs tagjai meglátták a bosszújukhoz vezető utat, amit követve szövetkeztek a Szövetséggel.

Társadalom

Szigorú kaszt-rendszerben élnek, ami azt jelenti, hogy egy társadalmi rétegbe csak beleszületni lehet. A törzs legbölcsebb tagjai a Vízbeszélők, akik még a Hasadás előtti időkben sajátították el ezt a jártasságot, amit még az is segített, hogy a monda szerint régen minden folyó megfordult Pandariában. Utánuk következnek a papok és a harcosok, akiket a mesteremberek követnek és végül a munkások. A tojásokat megszülésük után rendezik el a kaszt-rendszer szerint. A munkások a lakóházak építését és az apró-cseprő munkákat végzik. A mesteremberek felnövésük után szigorú tanonc időbe kezdenek, majd különböző módon hasznosítják magukat. Míg a harcosok és a papok feladata egyértelmű.

Építészetük

Az Építkezésekhez nem vesznek igénybe mást csak köveket és sziklákat, melyeket különleges technikával építenek, kötőanyag nélkül.

Fegyverzet

A jinyuk szeme -még amikor gyakran kerestek kavicsokat és kagylókat- ráspecializálódott arra, hogy a legjobb minőségű kavicslelőhelyeket megtalálják, majd azokból készítsék a víznyomásával és hullámzásával kiváló fegyvereket, amik olyan kemények és élesek, mint az acél.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki