Küldetés:Test of Lore (5)

Horda Test of Lore
Kezdés
Befejezés
Szint
36 (legalább 28)
Típus
Dungeon
Terület
XP
2100 XP
Előzmény
Folytatás
Lásd még

A Test of Lore (5) küldetésben , a Scarlet Monostor könyvtárában kell keresned egy speciális könyvet Parqual Fintallasnak (Undercity). Ez a nyolcadik küldetés Test of Faith küldetéssorozatban, melynek egyes részei a játékos karaktert eredetét is érinti. Az első küldetést H [26] Test of Faith, ami The Weathered Nookben kezdődik, felvehető Thousand Needlesben Dorn Plainstalker-től.

Küldetés felvétele Szerkesztés

Ha sikeresen megcsináltad Test of Lore (4) küldetést, beszélj Parqual Fintallasal újra Apothecarium hídján Undercityben.

Célkitűzés Szerkesztés

Találd meg [Beginnings of the Undead Threat] (Az élöhalott pestis megjelenése) cimü könyvet és vidd vissza Parqual Fintallasnak Undercitybe.

Szükség lesz:

Részletek Szerkesztés

A könyv, amire szüksége van a Scarlet Monostor dungeon ban található, a könyvtár részlegben. Szükséged lesz lvl 30-35 szintű csapatra, bár a könyv megszerzéséhez a az dungeon első felében teljes csapat nem feltétlenül szükséges.

Ahhoz, hogy Scarlet Monostorba eljussunk, Undercity-től észak-kelet felé lévő dombokhoz vennünk az irányt. Kövesse a közúti jelzéseket,egészen a Monostorig. Az első teremben, amikor belépsz, négy ajtó van, ami különálló rész-instákra oszlik. Menjen a jobb oldalon lévő legtávolabbi ajtóhoz.

Bent a könyvtárban, egy folyosón találjuk magunkat. Menjünk keresztül a folyosón egészen az udvar területéig. Az udvaron keresztül az északi kijáratnál egy folyosóba térünk. A folyosó végén egy újabb folyosó nyílik. Lesz három kis szoba a nyugati oldalon. Az első szobában(déli), ahol a könyv van - Az asztalon hever. Jobbklikk a felszedéséhez - [Beginnings of the Undead Threat].

Olvassa el a könyvet mielőtt visszaviszi Parqual Fintallasnak Undercitybe, mert utólag kell válaszolni a kérdésre. Ha elfelejtette, akkor olvassa el a szöveget a tétel oldalon [Beginnings of the Undead Threat].

Leírás Szerkesztés

Elmondom mit kell keress és még meg is mondom a választ számodra. A tudás sokkal értékesebb, mint az erö. Még ha másokat meg is gyöznek a képességeid, a tudásod ebben a világban sokkal többet fog érni számodra.

Menj el a Tirisfal északi részében fekvö Monostorba. Az ott lévö könyvtárban (Library) találni fogsz egy könyvet melynek neve: 'Az élöhalott pestis megjelenése' (Beginnings of the Undead Threat). Ezt arra használják a romlott paladinok, hogy az én fajtám elleni harcot tanítsák.

Hozd el nekem azt a könyvet.

Folyamat Szerkesztés

Bízom benne, hogy elég sok veszteséget okozol a Scarlet Hadjáratnak, mielött a könyvet megszerzed.

Megvan a véleményem a fajtájukról. A Hadjáratuk tagjai egykor talán a fényt szolgálták, de mostmár egyetlen céljuk mindent és mindenkit elpusztítani aki nem hiszi ugyanazt, mint ök. Azt gondolják minden Élöhalott legyen az bár Elhagyatott mint mi, tisztító tüzben kell égjen. Azt gondolják mindenki, aki a területükön átutazik megbolondult vagy az Élöhalott Ostor mágiájának engedelmeskedik. Idióták és bolondok. Mindannyian.

Teljesítés Szerkesztés

Pontosan ez az a könyv amit keresünk.

<Parqual alaposan végignézi a könyvet a gerincénél>

Mostmár bizonyítottad, hogy az elméd is van olyan éles, mint amennyire erös a tested és fejlett a szellemed. Ha kellöen áttanulmányoztad azt a könyvet, felteszem a kérdést és kész is lehetsz ezekkel a próbákkal.

Küldetés folyamat Szerkesztés

Fő cikk: Test of Faith quest chain

Test of Faith quest chain