Fandom

World of Warcraft Wiki

Loatheb

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Loatheb naxxramas Plague Quarter utolsó bossa.

Ennél a bossnál a healerek jó kiválasztásán és a magas DPS-en múlik minden. Lényegében mindentől csak shadow(sötét) és nature(természet) sebzéseket kapunk ezért érdemes ezekkel szembeni aurákat és buffokat használni.

Loatheb.jpg

Képességei Szerkesztés

- Necrotic Aura: 20 másodpercenként használja, 17 másodpercre. Heallel szemben immunissá teszi az egész csapatot. És nem is gyógyítható.

- Deathbloom: 30 másodpercenként az egész csapatot lefertőzi. Nem gyógyítható,6 másodpercig tart. Összesen 2400 sebzést okoz maximum.

- Inevitable Doom: A csata megkezdése után 2 perccel később kezdi el használni. 30 másodpercenként 4000 (sötét) shadow sebzés az egész csapatra. Az 5. perctől pedig 15 másodpercenként fogja használni, innentől tekinthetjük enragenek is.

- Fungal Creep: +50% esély a kritikus találatra, -100% okozott threat 90 másodpercen keresztül. Ezt a debuffot a játékosok a 30 másodpercenként idézett spórák megölésével kapják meg. A spóra halála környékén levő embereken érvényesül a debuff. Max 5 ember kapja meg, 10 yardon belül.

Taktika Szerkesztés

Necrotic Aura alatt a healerek nem tudnak gyógyítani, ezért jó, ha kéznél tartunk healtstone-okat (élet kő), health potionokat (élet ital), bandagéket (kötszer) arra az esetre, ha nagyon lesüllyed az életünk.

Tank: A tank dolga, hogy tartsa az aggrót és kerülje a spórákat, mivel ha ő is megkapja a Fungal Creep debuffot 90 másodpercig semmit nem fog tudni threatelni.1 jó tank elegendő. A spórákat nem kell fogni. Érdemes a zöld körben tartani a bosst.

DPS: Minél hamarabb vegye fel a Fungal Creep debuffot és ha lejár, vegye fel újra. Ez egy elég erős buff, (de mivel a debuff sorban jelenik meg debuffnak hívjuk). A 30 másodpercenként megidézett spórák leölésével lehet megszerezni. 10 yardon belül kell tartózkodni, maximum 5 ember kapja meg a területen belül.

Healer: A necrotic aura hatása alatt befejezett healekre a csapattag immunis lesz. Ekkor nem érdemes pocsékolni a manát. Főként területre ható gyógyító képességekre lesz majd szükség a csata alatt.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki