Fandom

World of Warcraft Wiki

Macro

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Macro útmutató kezdőknek Szerkesztés

  • A macro tulajdonképpen egy módszer amivel különböző műveleteket vonunk össze, és így egy gombnyomással vagy kattintással elérhetővé tesszük.

  • A macrok célja az, hogy lehetővé tegye a játékosoknak, hogy létrehozzanak néhány specifikus és egyedi műveletet, a létező műveletek felhasználásával. A macro csak egy sor művelet, amely akkor lép működésbe amikor elindítod a macro-t. Macro lehet még bármilyen más autamatizált tevékenység (programozott billentyűlenyomások és/vagy egér mozdulatok) amik ismétlődhetnek.

  • Összesen 36 macrot készíthetünk, melyek elérhetőek egy accounton, minden karakterünknek, minden szerveren és 18 másik macro karakterenként melyek csak 1 karakter számára elérhetőek, így minden karakterünknek 54 macroja lehet összesen.

  • Minden ami játékon kívüli macro, az cheatnek számít és szigorúan tilos, de a játékban minden amit el lehet végezni macrokkal, nem számít cheatnek.

Ha el akarod érni a macroidat játékon kívül, keresd meg a:

World of Warcraft\WTF\Account\<account name>\<server name>\<character name>\macros-cache.txt

fájlt, és itt szabadon változtathatod őket. De először javallott, hogy legalább egy account macrot és legalább egy karakter macrot csinálj játékon belül, mielőtt saját macro file-t csinálsz játékon kívül.

Új macro készítéséhez, be kell ütni a "/macro" parancsot, vagy rá kell klikkelni a chat ablakra, és megnyitni a macro menüt. Ezek után adni kell a macronknak egy nevet, ikont választani, és utána már üthetjük is be a parancsokat, hogy tulajdonképpen mit is csináljon a macro. Ha készen vagyunk, az ikont megragadva behúzhatjuk az action bar-ra, és aktiválhatjuk ha rákattintunk az ikonra, vagy megnyomjuk az ikonnak megfelelő gombot.

  • Ha a kérdőjel ikont választjuk a macronknak, akkor a játék automatikusan ad egy ikont a macroba épített parancs/parancsok alapján.

A macroknak van határuk, és tényleg csak minimális műveleteket tudnak végrehajtani. A legfontosabb limitáció az, hogy nagyon nehéz egy macroval több spell-t elnyomni. Ennek oka, hogy ne legyen annyira automatizálva a játék. Ezen kívül 255 karakter fér bele egy macroba, és ez független a macroba épített parancsok számától. A macrokat a szerver tárolja, így bármilyen PC-ről jelentkezünk be, mindig elérhetőek lesznek.

  • A legtipikusabb macro-k tartalmazzák a következőket:
/say (/s)
/whisper (/w)
/talk, /t)
/reply (/r)
/emote (/e, /em, /me)
/dance

  • Macrok segítségével ezek a parancsok az actionbar-ról aktiválhatók, és egyszerre többet is lehet használni. Minden egyedi parancs külön sorba kerül pontosan úgy, ahogyan meg akarjuk jeleníteni. Például:
/y Mindenki táncoljon!
/dance

Ez egy üvöltés mindenkinek aki a közelben van, és ezzel egyidőben mi elkezdünk táncolni.

  • Fontos megjegyezni, hogy semmiképpen nem lehetséges egy macrot megállítani, esetleg várakoztatni (ergo nem lehetséges, hogy egy macroba épített parancs után a macro álljon meg és várjon mielőtt elindítaná a következőt). Ez akkor lenne fontos, hogyha "/cast" alapú macrokat csinálunk.

Ha megvan a macronk neve, és ikonja, akkor kezdhetjük is az elvégzendő műveletek parancsba írását, erről fog szólni a következő egynéhány pragrafus.

Gombok és ikonok: Szerkesztés

Alapesetben, ha a macronk ikonjának a kérdőjelet választottuk, akkor a macro első spelljének ikonját mutatja, annak CD-jét és annak távolságát mutatja. Egy korábbi példa:

/use Talisman of Ephemeral Power
/cast Arcane Power
/stopcasting
/cast Presence of Mind
/stopcasting
/cast Pyroblast

Ennek az ikonja alapesetben az Arcane Power-nek a CD-jét mutatja, és ennek a távolságát veszi figyelembe ha el akarjuk castolni, de természetesen sokkal jobb lenne, ha a Pyroblast CD-jét nézné, és azt mutatná. Megtehetjük, hogy ezt csinálja mégpedig a következő parancs beszúrásával:

#show Pyroblast 

Tehát a teljes macro így nézne ki:

#show Pyroblast
/use Talisman of Ephemeral Power
/cast Arcane Power
/stopcasting
/cast Presence of Mind
/stopcasting
/cast Pyroblast
  • Ha saját készítésű ikont akarunk használni, akkor a következő mappába kell betennünk képünket 32x32, 512x128 méretű BLP vagy 24-bit/32-bit alpha tömörítetlen TGA formátumban. Ha nem négyzet alakú a képünk, akkor ki lesz nyújtva:
World of Warcraft\Interface\Icons 

Alapesetben ha egy macro fölé visszük az egeret, az a macro nevét fogja mutatni, de ha azt akarjuk, hogy egy spell vagy item leírását mutassa, akkor használhatjuk a következő parancsot:

#showtooltip 

Ezzel csak az lehet a baj, hogy ez a parancs magába foglalja a "#show" parancsot is, így a CD kijelzés is a megadott spell CD kijelzése lesz.asd

Spellek és képességek Szerkesztés

Talán az egyik legtöbbet használt macro parancs a "/cast". Ennek segítségével bármilyen karakter képességet, spellt és pet képességet a spell neve alapján tehetünk bele a macroba. Például:

/cast Shadow Word: Pain

Ez a macro parancs elcastolja a legmagasabb shadow word: pain rankot a targetünkre. Teljesen ugyanúgy működik, mintha a varázskönyvből tettük volna az action barra. Az action bar felismeri a spell-t, és mutajta a cooldown-t és távolságot. Ha a macronk ikonjának a kérdőjelet választottuk, akkor az ikon a shadow word pain ikonja lesz. Természetesen ez a macro nem ér sokat, hisz minek csinálni egy olyan macrot, ami teljesen felesleges, hisz egyszerűbb kihúzni a spellbookból a képességünket, na de mi van akkor, ha az aktuális mage-ünk szeretné a party tudomására hozni, hogy polymorph-olt valakit?

/cast Polymorph
/p Polizás: %t!

Ez a macro el polymorpholja az aktuális targetünket, és ezzel egyidőben party chat-be beírja, hogy: "Polizás: Béla" , persze mindig a target nevét írja be, jelen esetben Béla kapta az áldást.

  • Fontos megjegyezni, hogy mivel a macroban minden parancs egyszerre aktivizálódik, a polymorph castolása elején írja be a chat üzenetet. És függetlenül attól, hogy van targetünk vagy nincs, vagy CD-n van-e a polymorph vagy nincs, a chat üzenet mindenképp megjelenik. Így ha felcseréljük a macroban a parancsok sorrendjét, az nem fog változtatni a macro működésén.
  • A "/cast" parancs használatakor, pontosan kell beírnunk a spell vagy képesség nevét, kisbetű nagybetű, helyköz stb. Természetesen meghatározhatjuk, hogy a spell hányas rankját használja a macro:
/cast Shadow Word: Pain(Rank 5)
  • Ha nem határozzuk meg a rankot, akkor a játék automatikusan a legmagasabb rankot fogja használni.Ezen kívül figyelni kell, hogyha speciális spelleket akarunk macroba tenni, például:
/cast Faerie Fire (Feral) (Rank 2)

Ha kivesszük a "(Rank 2)"-t, akkor a játék a "(Feral)"-t próbálja meg ranknak értelmezni, és a spell nem fog elsülni. Ilyenkor így lehet javítani:

/cast Faerie Fire (Feral) ()
  • A zárójelek amelyek nem fognak közre semmit jelentenék a rankot, de mivel üresek, a játék automatikusan a legnagyobb rankot fogja castolni.

Itemek és trinketek Szerkesztés

Nagyon hasonlít a "/cast" parancsra, csupán annyi a külömbség, hogy ez "/use". És mint a "/cast" parancsnál, itt is használhatunk item vagy trinketnevet:

/use Green Mechanostrider

De ha szűkén vagyunk a helynek (255 a karakter limit a macrokban) akkor használhatunk slot számot, pl:

/use 13

Ez a felső trinketet aktiválná.

21 = second bag 
22 = third bag 
23 = fourth bag (a legbaloldali) 

  • Megadhatunk táska-slot számot is:
/use <bag> <slot>
  • A táskáink számozása: 0-4-ig, jobbról balra (a 0 mindig a backpack), a slot számozás pedig: balról jobbra, fentről lefelé.

/cast Feed Pet
/use 0 1

Ez megeteti a hunterünk petjét a backpac első slotjából (Backpack bal felső sarka).

Több funkció egy kattintással Szerkesztés

Általában egy kattintással nem lehet több spell-t használni, hisz egyidőben aktiválná őket a macro. A legtöbb spell, képesség és item aktiválja a Global Cooldown-t (GCD), ami megakadályozza, hogy több dolgot rövid időn belül, egyszerre csináljunk. Ha egy spell aktiválná a GCD-t, de nem jön létre, még akkor is megakadályozza a további "/cast" parancs végrehajtását a macroban. Itt egy példa arra, hogy mi nem fog működni a GCD miatt:

/cast Overpower
/cast Execute
/cast Mortal Strike
/cast Sunder Armor
  • Pontosan akkor amikor az Overpower nem sül el, a játék megakadályozza, hogy a többi parancs létrejöjjön, pedig a GCD nem lett aktiválva.

Természetesen azok a spellek és itemek, amik instant spellek, és nem aktiválják a GCD-t, használhatóak egyszerre macro segítségével. A spellek leírásánál meg lehet nézni, hogy instantok-e vagy nem, de használni kell a spellt/itemet ahhoz, hogy megtudjuk aktiválja-e a GCD-t vagy nem. Ha aktiválja akkor a spell ikonján (és minden másik olyan spell ikonján, ami aktiválja a GCD-t) látni fogunk egy átlagosan 1 másodperces cooldown-t. Itt egy példa:

/use Talisman of Ephemeral Power
/cast Arcane Power
/cast Presence of Mind
/cast Pyroblast

Spellek és itemek egymás után Szerkesztés

Sokszor megesik, hogy ugyanazokat a spelleket és/vagy itemeket használjuk ugyanabban a sorrendben. Ennek megkönnyítése érdekében létezik a következő parancs:

/castsequence

Ez a parancs egy sor spell vagy item lefuttatására képes, és ugyanazok a szabályok vonatkoznak rá, mint a "/cast és /use" parancsra. Tehát spell és itemnevekkel, inventory vagy bag slottal ugyanúgy használhatjuk őket.

Minden alkalommal amikor használjuk ezt a parancsot, aktiválja a jelenlegi spell-t, itemet, és ha sikeresen aktiválta, akkor ugrik a következőre.

  • Fontos: folyamatosan aktiválni kell a macro-t ahhoz, hogy az összes meghatározott spell és item működésbe lépjen. Amint elértünk az utolsó spellre vagy itemre, a macro visszaugrik az elejére.

Példa a parancs működésére:

/castsequence Immolate, Corruption, Curse of Agony, Siphon Life

Ezzel a paranccsal warlockunk egy gombra álílthatja a kezdő támadását, és amint először aktiválja a macro-t, elsül az Immolate, ha utána megint aktiválja elsül a Corruption, és így tovább. Viszont ha valamelyik spell vagy item bármi okból nem jön működésbe (nincs elég mana, hatótávon kívül van az ellenfél, CD-n van valami) akkor a macro megáll azon a ponton, és az utána lévő spellek és itemek nem fognak működésbe lépni.

A spell lista előtt meghatározhatjuk, hogy mikor reseteljen a "castsequence" parancsunk, és álljon vissza az elejére. Ezt a következő parancsokkal különböző képpen is megoldhatjuk:

reset=n/target/combat/shift/alt/ctrl

És itt kell megadnunk a különböző értékeket, amik befolyásolják, hogy mi alapján reseteljen a macro:

reset=n

Ahol "n" helyére szám kerül, ami másodpercet jelent. Ha mondjuk 10-et írunk "n" helyére, akkor amint utoljára elnyomtuk a macrot, és nem használjuk 10 másodpercig, visszaáll az elejére, és ha lenyomjuk megint, nem a következő spell jön, hanem megint az első.

reset=target

Reseteli a macro-t amint targetet váltunk.

reset=combat

Resetel ha kilépünk combatból

reset=shift,alt,ctrl

Reseteli a macrot ha úgy aktiváljuk, hogy közben lenyomjuk a shiftet, altot vagy ctrl-t.

Természetesen ezek közül többet is beállíthatunk resetelés céljából, például:

/castsequence reset=10/shift Spell 1, Spell 2, Item

Ez reseteli a parancsot ha 10 másodpercig nem használjuk, vagy ha úgy használjuk, ha lenyomjuk a shiftet közben.

  • Ha a kérdőjeles ikont választjuk egy castsequence-es macronak, akkor a játék automatikusan frissíti az ikont minden használatkor, és az épp soron következő spell ikonját mutatja.

Target és Assist parancs: Szerkesztés

/assist

Ennek a parancsnak a segítségével aktuális targetünk saját targetére targetolunk. :D Példa: Béla targeteli Janit, és Bélára /assistolunk akkor Jani lesz a targetünkben.

/cleartarget 

Ezzel a paranccsal megszüntetjük a targetelésünket.

/targetexact 

Ezzel pedig név szerint targetolhatunk be valakit. Ha nem írjuk helyesen, vagy nagyon messze van tőlünk az akit targetolni akarunk, akkor nem fog működni és nem történik semmi.

/targetlasttarget 

/targetlastfriend 

/targetlastenemy

Az elsővel a legutolsó targetünket, a másodikkal a legutolsó baráti játékost/npc-t, a harmadikkal a legutolsó ellenfelet fogjuk targetolni, akin volt a target.

/targetenemy 
/targetfriend

Az első olyan mintha a TAB-ot nyomnánk, ugrál a látóterünkben lévő célpontok között, a második olyan mintha a SHIFT-TAB-ot nyomnánk, ugrál a látóterünkben lévő baráti játékosokon.

  • Ezeket a parancsokat minden macroban csak egyszer lehet használni.

/targetparty 
/targetraid 

Az első a látóterünkben lévő party tagok között ugrál, a második ugyanezt csinálja csak raidtagok között.

Pet parancsok Szerkesztés

/petattack 

Ráküldi a petet a targetünkre. Megadhatunk pontos nevet ha pontosan meg akarjuk határozni kire menjen rá.

/petfollow 

Follow-ra (követésre) állítja a petünket.

/petpassiv 
/petdefensive 
/petaggressive 

Beállítja, hogy hogyan viselkedjen a petünk, pontosan úgy működik, mintha megnyomnánk a gombot a pet bar-on.

/petautocaston

/petautocastoff
/petautocasttoggle 

Az első automata castolásra állítja petünk egyik képességét, a második kikapcsolja, a harmadik pedig átváltja: ha be volt kapcsolva, kikapcsolja és fordítva. Például:

/petautocaston Torment
/petautocastoff Suffering

Vagy:

/petautocasttoggle Fire Breath

Egyéb parancsok Szerkesztés

Equip parancs Szerkesztés

/equip

/equipslot

Az első egyszerűen a egy bagben lévő item nevét használja ahhoz, hogy kicserélje a rajtad lévő itemmel. A második pedig meghatározza, hogy melyik slotba tegye a kicserélendő itemet. Példa:

/equipslot 14 Carrot on a Stick

Ez a macro a második trinket helyére teszi be a Carrot on a Stick nevű trinketet.

Off-hand és shield kicserélése:

/equipslot [equipped:Shields] 17 Merciless Gladiator's Cleaver; 17 Crest of the Sha'tar
  • Megjegyzés: Ha két ugyanolyan nevű itemet akarunk egy macroval betenni különböző item slot helyekre, akkor a macro nem fog működni.

Random parancs Szerkesztés

/castrandom
/userandom

Ugyanúgy mint a sima /cast és /use parancsoknál, spellneveket és itemneveket adhatunk meg, melyek közül véletlenszerűen választ a játék. Például:

/castrandom Swift Green Mechanostrider, Black Battlestrider, Summon Dreadsteed

Action bar parancsok Szerkesztés

/changeactionbar

Ez a parancs átváltja az action barunkat a meghatározott számú action barra, példa:

/cast Aspect of the Hawk
/changeactionbar 1

és:

/cast Aspect of the Monkey
/changeactionbar 2

/swapactionbar 

Ez a parancs két meghatározott action bar között ugrál. Példa:

/swapactionbar 1 2

Cancel parancsok Szerkesztés

/cancelaura

Ez a nemkívánatos buffokat szedi le, persze meg kell határozni, hogy melyiket tüntesse el, példa egy tanknak:

/cancelaura Blessing of Salvation

/cancelform 

Ez a parancs kilép az aktuális formból (stealth, shadowform, druid formok mind ide tartoznak) Példa:

/cancelform
/use Super Healing Potion

Egyéb parancsok Szerkesztés

/startattack 

Megtámadjuk a targetet, olyan, mintha jobbklikkeltünk volna rá.

/stopattack

Ez a parancs az előző fordítottja.

/stopcasting 

Megállítja az éppen castolt spell-t vagy itemet, például:

/stopcasting
/cast Shadowburn

Ez a parancs automatikusan leállítja amit éppen castolunk, és eltolja a Shadowburn-t. Healereknek kifejezetten ajánlott minden gyógyító spelljük elé betenni ezt, így folyamatosan castolhatják a healeket, de csak akkor engedik elsülni, hogyha éppen szükséges.

/dismount 

Ez elég egyértelmű :D

/click

Ez a parancs elég sok mindenre használható. Elhitethetjük a játékkal, hogy mi ténylegesen ráklikkeltünk egy adott spellre/itemre, pedig csak a macro-parancsot futtatjuk le. Néhány addonnál ez fontos. Példa:

/click PetActionButton5 RightButton

Ez a macro elhiteti a játékkal, hogy mi rá-jobbklikkeltünk a pet action bar-on, balról az 5. spellre.

Action bar nevek Szerkesztés

ActionButton#                   =             Main Bar
MultiBarBottomLeftButton#       =             Bottom Left Bar
MultiBarBottomRightButton#      =             Bottom Right Bar
MultiBarRightButton#            =             Right Bar
MultiBarLeftButton#             =             Right Bar 2 (to the left of "Right Bar")
PetActionButton#                =             Pet Bar

Paraméterek Szerkesztés

A paraméterek segítségével különböző kritériumokat határozhatunk meg, és a macro ezek szerint fog működni. A [help] és [harm] kondíciók paraméterek. A macro mindig a soron következő paramétert vizsgálja meg, és ha igaz a paraméter, akkor elsül a parancs amit az elején megadunk, ha nem igaz a paraméter, akkor ugrik a következő paraméterre, és így tovább. Warrior példa:

/cast [stance:1/2] Shield Bash; Defensive Stance

Ez a macro elsüti a Shield Bash képességet ha Defensive vagy Battle Stance-ben van az ellenfél, ha egyikben sem, akkor átvált Defensive Stance-re.

[help] és [harm] paraméterek Szerkesztés

Ha berakjuk egy parancs mögé a [help] kondíciót, akkor a megadott spell csak akkor fog elsülni, ha a targetünkre nyomhatunk jótékony spelleket. A [harm] ennek az ellenkezője, csak akkor sül el a spell, hogyha ellenséges a targetünk. Ez a két kondíció egyidőben használva elég hatásos:

/cast [help] Renew; [harm] Shadow Word: Pain

Ez a macro Renew-ot castol, ha baráti a targetünk, és Shadow Word: Pain-t, hogyha nekünk ellenséges.

[target] paraméter Szerkesztés

[target=unit]

Ez a paraméter nagyon sok mindenre használható. Általános felhasználása lehet például ha olyan spell-t akarunk elnyomni, amit csak magunkra akarunk tenni, példa:

/use [target=player] Heavy Netherweave Bandage

Ez a macro automatikusan ránk nyomja a first aidet, függetlenül attól ki van a targetünkben.

Paraméter lista Szerkesztés

[help]                             = a targetre lehet jótékony spelleket tolni
[harm] = a targetre lehet kártékony spelleket tolni
[exists] = target létezik
[dead] = target halott
[stance:0/1/2/.../n] = stance-ben van
[form:0/.../n] = formban van
[stealth] = stealthben van
[modifier:shift/ctrl/alt] = lenyomva tartjuk a megadott billentyűt
[mod:shift/ctrl/alt] = lenyomva tartjuk valamelyik billentyűt
[button:1/.../5] = meghatározott egér klikkel nyomunk rá
[btn:1/.../5/] = meghatározott egér klikkel nyomunk rá
[equipped:<item típus>] = item típus a karakterünkön van
[worn:<item típus>] = item típus a karakterünkön van
[channelin:<spell név>] = Épp channelingeljük a megadott spellt
[actionbar:1/.../6] = megadott action bar van kiválasztva
[bar:1/.../6] = megadott action bar van kiválasztva
[pet:<pet név vagy típus>] = megadott pet vagy pet típus van kint
[combat] = combatba van
[mounted] = mountolva van
[swimming] = épp úszik
[flying] = épp repül
[flyable] = épp olyan helyen tartózkodik, ahol lehet repülni
[indoors] = nem a szabadban van (ház,barlang...)
[outdoors] = szabadban tartózkodik
[party] = target a mi partinkban van
[raid] = target a mi raidünkben van
[group:party/raid] = éppen partyban vagy raidben vagyunk

Stance lista Szerkesztés

Stance 1                = Battle, Bear, Dire Bear, Shadowform, Stealth, Ghost Wolf
Stance 2 = Defensive, Aquatic, Demon Form
Stance 3 = Berserker, Cat
Stance 4 = Travel
Stance 5 = Moonkin, Tree of Life
Stance 6 = Flight, Swift Flight

  • Megjegyzés: Ha egy druidnak hiányzik valamelyik form, akkor mindegyik meglévő formja "felcsúszik" a stance listán.

fsdfsdfsdf

Egérgomb lista Szerkesztés

1                  = Balgomb
2                  = Jobbgomb
3                  = Középső gomb
4                  = 4-es gomb
5                  = 5-ös gomb

Item típusok Szerkesztés

  • Általános itemtípusok
    • "Armor"
    • "Consumable"
    • "Container"
    • "Gem"
    • "Key"
    • "Miscellaneous"
    • "Reagent"
    • "Recipe"
    • "Projectile"
    • "Quest"
    • "Quiver"
    • "Trade Goods"
    • "Weapon"

  • Armor altípusok:
    • "Miscellaneous"
    • "Cloth"
    • "Leather"
    • "Mail"
    • "Plate"
    • "Shields"
    • "Librams"
    • "Idols"
    • "Totems"

  • Consumable altípusok:
    • "Food & Drink"
    • "Potion"
    • "Elixir"
    • "Flask"
    • "Bandage"
    • "Item Enhancement"
    • "Scroll"
    • "Other"
    • "Consumable"

  • Container altípusok:
    • "Bag"
    • "Enchanting Bag"
    • "Engineering Bag"
    • "Gem Bag"
    • "Herb Bag"
    • "Mining Bag"
    • "Soul Bag"
    • "Leatherworking Bag"

  • Gem altípusok:
    • "Blue"
    • "Green"
    • "Orange"
    • "Meta"
    • "Prismatic"
    • "Purple"
    • "Red"
    • "Simple"
    • "Yellow"
    • "Cogwheel"

  • Key altípusok:
    • "Key"

  • Miscellaneous altípusok:
    • "Junk"
    • "Reagent"
    • "Pet"
    • "Holiday"
    • "Mount"
    • "Other"

  • Reagent altípusok:
    • "Reagent"

  • Recipe altípusok:'
    • "Alchemy"
    • "Blacksmithing"
    • "Book"
    • "Cooking"
    • "Enchanting"
    • "Engineering"
    • "First Aid"
    • "Leatherworking"
    • "Tailoring"

  • Projectile altípusok:
    • "Arrow"
    • "Bullet"

  • Quest altípusok:
    • "Quest"

  • Trade Goods altípusok:
    • "Elemental"
    • "Cloth"
    • "Leather"
    • "Metal & Stone"
    • "Meat" "Herb"
    • "Enchanting"
    • "Jewelcrafting"
    • "Parts"
    • "Devices"
    • "Explosives"
    • "Materials"
    • "Other"
    • "Trade Goods"

  • Weapon altípusok:
    • "Bows"
    • "Crossbows"
    • "Daggers"
    • "Guns"
    • "Fishing Poles"
    • "Fist Weapons"
    • "Miscellaneous"
    • "One-Handed Axes"
    • "One-Handed Maces"
    • "One-Handed Swords"
    • "Polearms"
    • "Staves"
    • "Thrown"
    • "Two-Handed Axes"
    • "Two-Handed Maces"
    • "Two-Handed Swords"
    • "Wands"
    • "One-Hand"
    • "Two-Hand"

Fordítás, gépelés: Tonfish

Szerkesztés: Haxen

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki