Fandom

World of Warcraft Wiki

Malorne

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Malorne
Image of Malorne
Titulus

A Fehér Szarvas, Apa'ro

Nem

Férfi

Faj
Szint

86 Elit

Életerő

32.078.000 Élet

Reakció

Barátságos: Horda, Szövetség

Foglalkozás

Hyal Őrzője

Helyszín

Hyal Hegy, Malorne Szentélye

Állapot

Halhatatlan, Él

Rokonság

Elune (Szerető), Cenarius (Fiú Gyermek), Remulos, Ordanus, Zaetar (Unoka), Számos Félszarvas és Kentaur utód

ÉletrajzSzerkesztés

Ősidők

A Malorne-ról megjelent legrégebbi feljegyzést egy tauren legendában találunk, ahol fehér szarvasként ábrázolták. A taurenek egészen a világ végéig üldözték az állatot, míg végül Elune megmentette, amiért hálából a szerelmét adta az istennőnek. Később Elune egy gyermeket szült hitvesének: Cenariust. Mivel Elune nem tudta nevelni gyermekét, ezért Yserára, az Álmodóra bízta, így Malorne szoros kapcsolatot ápolt a sárkánnyal és gyakran megfordult nála a Smaragd Álomban.

Ősök Háborúja

Őt is, mint társait Cenarius hívta csatlakozásra az egyesült seregekbe, melyet Sötétdal Jarod (Jarod Shadowsong) vezetett, melyet elfogadott. Később Cenarius csapdába esett a démonok által és hiába taposott szét ötven démont, amikor száz másik állt a helyükre. Ekkor megérkezett Malorne, kinek fehér bundája elvakította a démonokat. Míg patájával a kissebbekkel, agancsával a nagyobbakkal végzett, így védve gyermekét. Egészen addig pusztított, amíg meg nem jött Archimonde, aki aljas mágiájával a földhöz láncolta a félistent, ám sikeresen kiszabadult és kezdhetett bele a harcba. Sajnos -egy óvatlan pillanatban- Archimonde megfogta fejét és eltörte a szarvas nyakát, majd az élettelen testet eldobta magától. Ekkor megjelentek a sárkányok, kik közül Ysera óriási haragra gerjedt barátja halála láttán. Állkapcsa, karmai és tüze fékezhetetlen volt. A démon horda tehetetlenül nézte a tombolást, ám végül csillapodtak az aszpekt indulatai.

Kataklizma

Malfurion -pár kalandor segítségével- felélesztette és később be is állította a Hyal Őrzőihez (Guardians of Hyal) a szarvast, aki sikeresen legyőzte Lord Ryloth-ot.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki