Fandom

World of Warcraft Wiki

Mamut

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A World of Warcraft második, Wrath of the Lich King című kiegészítőben a Northrend jégvilágában vadon élő mamutokat (angolul: mammoth) a játékosok is beszerezhetik nagyméretű hátasállatként különféle módon.

  • Gyapjas (Wooly) Mamut: Mei Francis árulja Dalaran nagyvárosában 200 hős emblémáért (Emblem of Heroism).
  • Az Utazó Tundra (Traveler's Tundra) Mamutja: Szintén Mei Francis árulja, de ezt már 20.000 aranyért (ez csökkenthető a Kirin Tor frakció maximális elismertségével 16 ezerre). Képes két kereskedőt, egy kovácsmester-nyersanyag-régens árust és egy étel-ital boltost szállítani, de egyenként felválthatja őket egy-egy csapattárssal is, miközben a hátas tulajdonosa marad a vezető.
  • Fekete Harci (Black War) Mamut: A játék első nyílt harcmezejének, a Wintergrasp ("Télfogás") régióban található erőd raktárosánál vásárolható meg 300 Kőőr szilánkért (Stone Keeper's Shard). A raktáros csak akkor érhető el, ha az egész erődrendszer a játékos oldalán van.
  • Nagy Fekete Harci Mamut: A Wintergrasp erőd elfoglalása után elérhető raid-instance, a Vault of Archavon két elérthető főellensége (Archavon The Stone Watcher és az Emalon The Storm Watcher) dobhatja 1-2% eséllyel. Ez a mamut nem rendelkezik kereskedőkkel, csak két baráti játékost képes cipelni.
  • Jég (Ice) Mamut: A Viharcsúcsok (The Storm Peaks) régióban található Hodír Fiai (Sons of Hodir) jégóriás frakció adja 1000 aranyért (Ez csökkenthető 800 aranyra), de csak Honored szinten.
  • Nagy Jég Mamut: Szintén Hodír Fiai kereskednek vele, de ez már 10.000 aranyba kerül. A frakcióval elérhető legmagasabb szinten lehet megvásárolni, akkora 8000 aranyra csökken az ára. A Nagy Fekete Harci Mamuthoz hasonlóan ez is csak két további személy szállítására alkalmas.

Mind a hat mamuthátas külön Szövetséges és külön Hordás verzióban érhető el és az Utazó Tundra Mamuton ülő kereskedők is a játékos oldalához tartoznak vagy közel állnak hozzá (Szövetségesként egy mechanikus gnóm és egy draenei, Hordásként egy goblin és egy troll). Az Utazó Tundra Mamuton szolgáló két kereskedő továbbá teljességgel független minden frakciótól, így bár teljes árat fizetnek mindenért, de semmiféle kedvezményt nem adnak sem a javítás, sem pedig bizonyos cikkek (pl: régensek) megvásárlása esetén.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki